PoL-E Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har alt for lite penger nå for tida.. sinnsykt frustrert over at jeg ikke har råd til gitar eller kabinett.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Neida, det er ikke så avansert, men det er økonomiske begrensninger inne i bildet.. hehe.. MEN! Jeg tror jeg skal overleve 10 timer på buss ass.. det er DEFINITIVT verd det! *tale i gåter* 10timer? Hvorfor skal du reise så langt da? Har riktignok tenkt meg over til østlandet i ferie ,men jeg skal enten sykle (og få en opplevelse) eller sitte og småsove med DireStraitsMike Oldfield musikk på øret. Sitter man på tog kan man iallefall sove uten og bli kvalm. På buss rister det så fælt at du blir kvalm med en gang du prøver og lese noe. EDIT: Måtte få med sitat. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 10timer? Hvorfor skal du reise så langt da? Jeg skal til.. øøh.. Kvinnherad.. ca? Hehe.. kanskje.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har alt for lite penger nå for tida.. Livet mitt Kjærlighet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Men faen så mye syting det skulle bli ifra dere da! Selvom dere er totalt mislykkede så trenger dere ikke og be om sympati! Forbanna drittunger =P Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vi "må" se "Bowling for Columbine High" på Kino i morgen med skolen selv om jeg har sett den før. Men den koster 30 kroner så de kan ikke tvinge oss, skolen skal jo være gratis! Skal heller jobbe for 100,- i timen. Fornødd med lønna jeg:) Skal jobbe alle 8 ukene av sommerferien. Kommer til å dø på meg.. (søker sympati ) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Vi "må" se "Bowling for Columbine High" på Kino i morgen med skolen selv om jeg har sett den før. Men den koster 30 kroner så de kan ikke tvinge oss, skolen skal jo være gratis! Skal heller jobbe for 100,- i timen. Fornødd med lønna jeg:) Skal jobbe alle 8 ukene av sommerferien. Kommer til å dø på meg.. (søker sympati ) Den er verd de kronene da.. og ang lønna.. FU! Jeg er jobbløs i sommer. Såvidt jeg har råd til mat. Det er ILLE! *whine* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg får meg en liten jobb i sommer jeg . Vet ikke hvor lenge det kommer til og bli, men jeg håper det blir noen uker. Gjerne hele sommeren. Trenger penger.. Har sløst vekk alt for mye i det siste Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Yes, filmen er bra og den er verd de kronene. Bruker bare de kronene som unskyllning slik at jeg kan stikke på jobb i stedenfor. Bedre å jobbe enn å se en film jeg har sett før (og har liggende her). Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 jaja.. jeg skal jo kanskje ikke klage.. jeg har jo flere hundre kroner i timen om jeg bare gidder å løfte fingeren.. (webdesign) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jaja.. jeg skal jo kanskje ikke klage.. jeg har jo flere hundre kroner i timen om jeg bare gidder å løfte fingeren.. (webdesign) Nice. *Nostradamus hadde ikke gjort annet enn å løfte på fingre hvis han fikk flere hundre kroner timen...* Lenke til kommentar
Fry Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jobben min er noe dritt skulle ønske jeg i det minste kunne vært frustrert på kjærlighetslivet mitt, men det er ikke noe liv Lenke til kommentar
Neo Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg er frustrert over hår. Hva i all verden skal man med hår? Vasket badet i dag og alle de hårene på filla som jeg brukte på gulvet irriterte livet av meg. Prøvde febrilsk å samle opp alle hår på flisene på gulvet, men de ville ikke vekk. Tørket over og vips så var de tilbake på gulvet igjen. Og ikke nok med det, jeg er lei hår fordi jeg begynner å få viker. Så irriterende... Man vet ikke hvor irriterende det er før man opplevere det. Vurderer en hårtransplantasjon en gang i fremtiden, men det koster jo f*** meg mellom 20.000 og 30.000 kr! Også får jeg hår der jeg ikke vil ha hår også! Blant annet på skuldrene og veiviseren min begynner å breie seg ut litt for mye for tida. Hva skjer???!! Jeg er frustrert! :-? :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=116 Asså.. gledesutbrudd.. hallo.. stikk motsatt hensikt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bildene i hodet mitt etter å ha klikket på en dritt ekkel link Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Måten Norske damer er, og hvordan de tér seg.. hva i det mørkeste er det de tror de er? sette opp den fasaden? ALLE ser at dere er usikre på dere selv..... Nei takke meg til en svensk flicka med benen trygt plantet i jorden, som er så trygg på seg selv at hun tør ta sjanser.. Norske jenter er usikre små pike-barn.. De har sinnsykt mye å lære av søta-syster.. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 -8 måneder til jeg kan ta moped lappen -ingen sommerjobb -mange uker på hytten i ferien -det regner -sommerferien varer bare 7 uker -høyre fotballsko ble ødelagt,må kjøpe nye -klarte ikke UM kravet på 2000m -bare 30 tusen kr på konto tror det var alt i dag Lenke til kommentar
Neo Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 -bare 30 tusen kr på konto Ja, deg er det synd på du. 15 år og 30 høvdinger på konto. Stakkars... Deg er det jaggu synd på... Hva f*** skal du med sommerjobb når du har nok av penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå