Gå til innhold

Frustrasjoner

adawen

Anbefalte innlegg

lenge til lørdag.. eventuelt fredag.. hm..eller..torsdag! hvis jeg er flink er det tirsdag.. mm nå mangler jeg bare onsdag og søndag..

Høh? Var det bare jeg som falt ut litt her eller?

Det er kult og løfte PCèr. Var iallefall det før når PC`en veide 30kg. Nå veier den under 10kg og det gjør det liksom litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette gjør meg frustrert. Jeg bor 15min ifra bergen med tog ,men jeg kan ikke engang få ADSL. FFS!

:lol: Eg bor timer derfra! Må inrømme at det ADSL tilbdudet var tregt i starten, men nå er eg ganske fornøyd!

ER FRUSTRERT OVER NYNORSK :grumpy: !

Lenke til kommentar
Dette gjør meg frustrert. Jeg bor 15min ifra bergen med tog ,men jeg kan ikke engang få ADSL. FFS!

Hva med de som bor i Meldal i Sør-Trøndelag, en time med bil unna Tr.heim? Det er utkant det, og jeg kjenner noen der som har trådløst bredbånd :D

Lenke til kommentar

lalala.. damdam!! sett på makan!! tirsdag i dag gitt! handy! :woot::woot:

først tirsdag.. og så er det jammen ikke sååå lenge til fredag! er det vel? nei.. det er det ikke! ti på fire!! rutebilen ti på fire! ok sjef! jeg er game!

:D:D:D *fnise en del*

Lenke til kommentar

Hey.. Og få besøk er jo ikke noe problem da. Problemet er bare at det somregel skulle vært en av det motsatte kjønnet som du hadde håpet på.

Hvis det er noe sånn som meg så skjer det omkring slik:

Meg:DU! Det er Christian her. Kommer du over eller?

Han:SKal spørre om jeg kan øvelseskjøre ned.

*vente*

Han:Jada. Det gikk fint det. Jeg tar med datan også jeg.

Meg: Har skjerm her så det er bare og ta med den.

Meg: Ta med noe treningstøy også. Vi tar oss en tur opp på fotballbanen og trener litt a.

Han: ok. er der om 20min.

Meg: snakkes

Er kanskje litt mer avansert for deg, men det tar ikke lange tiden for meg og få et par personer ned.

Lenke til kommentar
må ikke dra på fest med sekk vettu å i alle fall ikke på dass :D

fortell fortell, hva skjedde så`?

Frustrert fordi jeg ikke kan røyke i mitt eget hjem :( :-? :x :grumpy:

jeg vet ikke så veldig mye å sier jeg noe så blir han så jæv** sur sorry

Lenke til kommentar
Er kanskje litt mer avansert for deg, men det tar ikke lange tiden for meg og få et par personer ned.

Neida, det er ikke så avansert, men det er økonomiske begrensninger inne i bildet.. hehe.. MEN! Jeg tror jeg skal overleve 10 timer på buss ass.. det er DEFINITIVT verd det! ;) *tale i gåter*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...