Gå til innhold

Frustrasjoner

adawen

Anbefalte innlegg

Hm.. hvorfor fins det egentlig ikke en egen bås for "Frustrasjoner"? Jeg kunne trengt en sånn nå. Eller er det sånn at frustrasjoner er "Søppel"? *undre seg*

Uansett.. Møkk.. Liker ikke at folk flytter langt vekk og ikke kommer tilbake på lengelenge.. *miff* :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er vel alle klar ovar at hvis jeg eller noen andre hadde startet denne tråden, hadde den blitt stengt... *trallala*

jeg hadde ikke stengt den iaffal.. for jeg kunne faktisk tenkt meg å ha en egen fruste-bås.

Lenke til kommentar

liker ikke det at det kun er 5 dager igjen av skolen, og at torsdag og fredag kommer til å bli dritkorte fordi vi bare skal rydde og levere inn ting og tang.....

NOT

Ahhhh! Det er kun en, jeg repiterer, EN UKE IGJEN AV SKOLEN!!!! Whohoo! Gleder meg som en unge (hm, jeg er faktisk en unge, men likevel) til ferien. Solen, stranden, de toppløse damene, fri, fri, fri, ikke skole, ingen lekser, :D:D:D:D:D

Skoleferie = :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
*frustrert* sitter her midt på natta med EN røyk igjenn..

Da er det bare å gå å legge seg, så har du den røyken til du står opp. Også er det rett på butikken eller bensinstasjon eller hva som er nærmest :yes:

PS: adawan, jeg tror de fleste har hatt den følelsen og er klar over at den sux!

Lenke til kommentar

ååå!! frustrerende vondt i magen!! makan!!

attpåtil er et bare mandag, og jeg må bære rundt på pcer! :shrug:

lenge til lørdag.. eventuelt fredag.. hm..eller..torsdag! hvis jeg er flink er det tirsdag.. mm nå mangler jeg bare onsdag og søndag..

Lenke til kommentar
hvorfor er du så frusterert over å bære på pcer a? det er vel ikke noe problem....

de er tunge.. eller. noen av de i alle fall.. alle dørene må åpnes.. støvete pcer i tilbakebytte.. og så er de hengt opp under pulten! åh! slit å få de opp og ned :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...