adawen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hm.. hvorfor fins det egentlig ikke en egen bås for "Frustrasjoner"? Jeg kunne trengt en sånn nå. Eller er det sånn at frustrasjoner er "Søppel"? *undre seg* Uansett.. Møkk.. Liker ikke at folk flytter langt vekk og ikke kommer tilbake på lengelenge.. *miff* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har guten din stukket vekk ifra deg nå? *prøve og trøste Tone..* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er nok en del av livet og noe du må leve med. Man får godt kjennskap med folk og så pluteslig flytter de eller du . Er kjedelig, har opplevd det 3 - 5 ganger selv... Føler med deg... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg er jævl a frustrert for at jeg mista sekken min pluss at jeg oppførte meg som en idiot i går Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Når jeg flyttet ifra Nittedal i 98 eller 99 så flyttet jo jeg ifra alle personene jeg kjente ,men det jeg jo egentlig greit nok. Kanskje fordi personen oppe på Dale var så snille og greie Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er frustrert over at jeg kom opp i økonomi på fredag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=116 Lenke til kommentar
adawen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=116 Asså.. gledesutbrudd.. hallo.. stikk motsatt hensikt.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vi er vel alle klar ovar at hvis jeg eller noen andre hadde startet denne tråden, hadde den blitt stengt... *trallala* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vi er vel alle klar ovar at hvis jeg eller noen andre hadde startet denne tråden, hadde den blitt stengt... *trallala* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Vi er vel alle klar ovar at hvis jeg eller noen andre hadde startet denne tråden, hadde den blitt stengt... *trallala* jeg hadde ikke stengt den iaffal.. for jeg kunne faktisk tenkt meg å ha en egen fruste-bås. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 liker ikke det at det kun er 5 dager igjen av skolen, og at torsdag og fredag kommer til å bli dritkorte fordi vi bare skal rydde og levere inn ting og tang..... NOT Ahhhh! Det er kun en, jeg repiterer, EN UKE IGJEN AV SKOLEN!!!! Whohoo! Gleder meg som en unge (hm, jeg er faktisk en unge, men likevel) til ferien. Solen, stranden, de toppløse damene, fri, fri, fri, ikke skole, ingen lekser, Skoleferie = Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Naboer! Ikke alle - bare de plagsomme. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 *frustrert* sitter her midt på natta med EN røyk igjenn.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 *frustrert* sitter her midt på natta med EN røyk igjenn.. Da er det bare å gå å legge seg, så har du den røyken til du står opp. Også er det rett på butikken eller bensinstasjon eller hva som er nærmest PS: adawan, jeg tror de fleste har hatt den følelsen og er klar over at den sux! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det faktum at jeg nå kommer _altfor_ sent til skolen og at jeg har sittet oppe hele natta for å gjøre ferdig d jævla prosjektet mitt. Skrevet på pc i 5 t nå.... :-? Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det eneste jeg er litt frusterert over er at jeg kanskje ikke får dra til usa fordi en lærer ikke vil gi meg 2 i stede for 1 eller noe sånn..eller 3 og ikke 2.......... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ååå!! frustrerende vondt i magen!! makan!! attpåtil er et bare mandag, og jeg må bære rundt på pcer! lenge til lørdag.. eventuelt fredag.. hm..eller..torsdag! hvis jeg er flink er det tirsdag.. mm nå mangler jeg bare onsdag og søndag.. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hvorfor er du så frusterert over å bære på pcer a? det er vel ikke noe problem.... det mer frustererende at det ikke er lørdag likevel at jeg har fri... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hvorfor er du så frusterert over å bære på pcer a? det er vel ikke noe problem.... de er tunge.. eller. noen av de i alle fall.. alle dørene må åpnes.. støvete pcer i tilbakebytte.. og så er de hengt opp under pulten! åh! slit å få de opp og ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå