DanieI Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, jeg hadde tenkt å bestille noen mods til xboxen min(LEDs og sånt) men da lurte jeg på om det er noen pris jeg må holde meg under for og slippe toll? Jeg bestilelr fra England vis det har noe å si, fra modtraders.co.uk. Jeg har hørt at bestillingen må være på under 200kr, og vis det er slik er de 200kronene inkludert frakt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De 200kr er ikke inkludert frakt. Så sålenge selve varen koster under 200kr så slipper du moms. Men hvis derimot varen koster mer enn 200kr så må du betale moms på både varen og frakten. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 De 200kr er ikke inkludert frakt. Så sålenge selve varen koster under 200kr så slipper du moms. Men hvis derimot varen koster mer enn 200kr så må du betale moms på både varen og frakten. Ok, så det jeg bestiller som koster £19.95(188kr ca.) kommer jeg ikke til å få toll eller moms på? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ok, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ok, tusen takk for hjelpen modtraders.co.uk setter ikke verdi på pakken. de sender rekommandert. så selv om du bestiller for over 200kr så går det bra. (det betyr antagelig ikke at du skal utfordre skjebnen og bestille for flere tusen). Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Bra å vite, kanskje jeg bestiller for litt mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå