Too Tall Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei! Driver å skriver sammendrag fra forskjellige bøker, og da liker jeg å bruke punkmerket liste i word 2007. På min bærbare pc trenger jeg bare å trykke tab for å øke inntrykket (lage et "underpunkt"). Punktet går fra å være en solid svart prikk til å bli en hvit prikk, og flytter seg et hakk til venstre. Når jeg gjør dette på min stasjonære pc, hopper bare "skrivepunktet" som det ville gjort uten bruk av punkmerket liste. Litt vanskelig å forklare, men håper det er forståelig. Kan noen hjelpe meg med dette? Takk for svar! Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) De knappene øker og reduserer inntrykk Endret 14. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Takk, men vet allerede det. Problemet er at man skal kunne bruke tab (tasten) isteden, men dette går ikke. Regner med at det er en innstilling et eller annet sted Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Meg bekjent så kan du ikke endre innstillingene for TAB. I så fall finner du det under Office-knappen -> Alternativer for Word -> Avansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå