_dAwn_ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 er på siste brettet på i hoved "questen" i tribunal. men kommer til et rom med en diger "pendel" lignende greie som går rundt. og jeg må løpe fra den for å komme meg til en dør. men jeg er ikke raske nok. og jeg har ikke noen potions eller lignende som gjør at jeg blir rask nok der. tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Nesten alle monstrene i Sotha Sil dropper increase speed-potions, bare å gå tilbake litt og loote noen av de du har slakta allerede. Kan drikke så mange du vil, speeden bygger seg mere og mere opp. Du er faktisk tvunget til å bruke mange potions i rommet bak dette igjen. Tror jeg kasta i meg 8-9 potions før jeg greide å springe fort nok. Og valgte du The Warrior som birthsign har du en spesial ability å øke alle statsene med 50 en gang om dagen, bruk den også. Om du har brukt alle potions allerede av en eller annen grunn, må du nok cheate, dvs. bruke konsollkommandoer for å spawne nye potions. Finner vel på www.gamefaqs.com tipper jeg. Du kan også lage en enchanted item i morrowind-editoren som gir deg +500 speed ellerno, hvis du er god med den Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vel.. det spørs jo på speeden din, du kan jo alltids legge vekk alt utenom det absålutt nødvendige, desto lettere desto fortere. Hvor mye speed har du? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 skal prøve det som monstrene legger igjen. hadde helt glemt det. :-? for jeg sto liksom plutselig fast der. Thnx! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 ja det funka som bare det. så nå er jeg ferdig med main quest i tribunal også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå