Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Rekker akkurat å komme inn i Win7 før den kutter strømmen. Ka no? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva slags maskin er dette? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Toshiba, et eller annet. Den koker bokstavelig talt over. Brenner meg på fingrene hvis jeg holder de nær nok vifta. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Vel høres ut som ett varme problem. Lappis eller stasjonær ? antagelig må vifter ogkjøleregjøres rene uansett hva slags maskin det er snakk om Endret 3. juni 2010 av Phyltre Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da skrur den seg nok av pga overoppheting. Regner med dette er en laptop? kan du gi en modellbetegnelse så jeg veit hva den inneholder? Blir vel å få rensket den for støv uansett regner jeg med.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Equium, finner ikke modellnr. Uansett ikke en av de mer robuste modellene. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Equium, finner ikke modellnr. Uansett ikke en av de mer robuste modellene. vel blir vel til å finne frem skrujern og q tips og hva enn ..bare vær forsiktig. Tok livet av min gamle toshiba læppis sist jeg skulle gjøre den ren for støv. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Boks med trykkluft er kjekt. Har opplevd endel støveksplosjoner ut fra gamle PC'er med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå