Gå til innhold

Fremheve en farge i photoshop!

Anbefalte innlegg

Hei!

Finnes det en enkel måte å fremheve en farge i bildet, mens resten gjøres svart/hvitt.?

F.eks et filter hvor alt annet enn rød eller gult blir s/v?

Jeg redigerte et bilde i går, men da klippet jeg rundt og gjorde dette svart/hvitt. Det gikk relativt greit siden objektet var firkantet, men jeg ser for meg at jeg gjør det tungvindt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Finnes det en enkel måte å fremheve en farge i bildet, mens resten gjøres svart/hvitt.?

Jeg redigerte et bilde i går, men da klippet jeg rundt og gjorde dette svart/hvitt. Det gikk relativt greit siden objektet var firkantet, men jeg ser for meg at jeg gjør det tungvindt :)

Hvis du bruker photoshop kan du jo sjekke ut denne linken:

Lenke til kommentar

Det finst mange måtar å gjere slikt på. Men meir spesifikt om akkurat dette:

Lag eit nytt justeringslag] for Hue/Saturation. Øvst H/S-vindauget er ein nedtrekksmeny der du kan velge mellom ulike fargekanalar. Med denne satt til til «Master», set Saturation til -99. Velg so den fargekanalen som tilsvarer fargen du vil framheve, t.d raud, og set Saturation til +100.

Akkurat kor breitt fargespekteret som skal framhevast skal vere, kan du justere sjølv, med spakane nederst i H/S-vindauget, ved dei linjene som viser heile fargespekteret. (Du ser dei på dette biletet, nederst, rett under der det står 45°.)

Merk at denne metoden berre fungerer om det du vil framheve er det einaste i biletet som har den fargen. Er det noko anna som har same farge ein annan stad i biletet, må du i tillegg gjere det om til svartkvitt. Ein grei måte å gjere det på, er å nytte eit Black and White-justeringslag:

Legg det til, og fyll det med svart. Justeringslag har ei maske som du kan bruke til å gjere selektive justeringar. Kort fortalt tyder kvitt heilt synleg, og svart heilt usynleg, medan gråtonar er mellomting. Når du fyller maska til B&W-justeringslaget med svart, skjuler du den justeringa for heile biletet. No kan du velge penselverktøyet, setje kvit som framgrunnsfarge, og male over dei delene av biletet du vil skal vere svartkvitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...