birkulf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpte kasser med is i osloområdet. Knust is eller isbiter - skal ha til å kjøle øl på hagefest. Noe man kan få skaffet på havneområdet i Oslo? Birkulf Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mener det var en kammerat av meg som pleide å gå på macdonalds/burgerking og skaffet dette. Ellers har jeg vel sett det i frysedisken i noen av butikkene som har litt bedre utvalgt (meny ol) Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 ja hør på butikker som der de har frysedisker eller restauranter og sånn. vi ga bort en del gratis isbiter til noen jenter som kom og spurte etter det da jeg jobba på restaurant^^ det er jo bare vann liksom.. x) Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 mein å husk at det går ann å kjøp stor pose med færdig isbiter i, på matbutikka, men veit ikkje om det e der ennu elr om de slutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå