Gå til innhold

PC til simulator. under 6k

Anbefalte innlegg

hei. jeg skal kjøpe pc. er egentlig ikke så nøye om det er stasjoner eller berbar(ønsker helst bærbar). den skal brukes til fsx med acceleration.(extension pakke til fsx)

noen forslag? jeg vil ikke ha det altfor dyrt, helst ikke over 6 tusen. jeg har bra mus og tastatur fra før

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FSX er faktisk svært krevende, til tross for at det er et gammelt spill. Med et budsjett på 6000, er det beste grafikkortet du kan håpe på (til bærbar) et ATI HD 5650. Med et sånt kan du glemme å kjøre FSX med høy oppløsning og/eller mange detaljer.

Lenke til kommentar

Dessverre. Selv ikke min maskin klarer FSX knirkefritt. På 1920 x 1200 og maks settings på alle grafikktweaks, vel og merke. Og det er veldig avhengig av et godt kort. Ikke la deg lure av at spillet er gammelt, og med "gammel" grafikkteknologi.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp et i5-system, og ble rimelig overrasket over prisnivået. En i5 750 cpu, 4GB Mushkin Extreme ram, Asus P55 Deluxe ettellerannet og et ATi5850 skjermkort. Prisen var ikke så ille, ca 6300kr.

Da får du et rimelig bra oppsett. Definitivt mulig å kutte prisen endel, tipper rundt 800kr hvis man velger billigere komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...