Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på full service?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Ta deg en ringerunde til for eksempel Møller(de er nok dyrest) - mekonomen, meca, snapdrive osv.

Be om full service og reg.reimbytte(antar med vannpumpe også?).

Når du har gjort det, så blir det å gjøre samme jobb i Sverige.

Det kan nok potensielt være store penger å spare på dette, men det blir en vanskelig prosess hvis registerreima ryker og du må til sverige for å få utbedret skadene innenfor garanti. :)

Lenke til kommentar

jeg byttet for en tid tilbake regreim med alt på bilen min (volvo V40 1.8 bensin) fikk en pris på 9500 og en på 7000, endte med å betale 6500 for jobben da de hadde gitt meg prisgaranti på den dyreste plassen.

og utrolig nok så var det Volvo verksted som ga meg overslag på 7000.

men uansett så bil pris variere fra sted i landet og verksted.

og sverige vil nok være billigere.

Lenke til kommentar

Merkeverksteder er ikke alltid så gale. På jobben min har vi feks en ordning på biler som er eldre enn 5år. Mener det er 26% rabatt på arbeid og 16% på deler, så kan være lurt å iallefall ta en tlf til merkeverkstedet.

Det var en pussig ordning :p

Lenke til kommentar

Merkeverksteder er ikke alltid så gale. På jobben min har vi feks en ordning på biler som er eldre enn 5år. Mener det er 26% rabatt på arbeid og 16% på deler, så kan være lurt å iallefall ta en tlf til merkeverkstedet.

Det var en pussig ordning :p

Det er jo nettopp for å kunne være konkurransedyktig med verksteder som snapdrive og slikt.

Lenke til kommentar

Fikk desverre ikke med noen kvittering på det, så jeg vet ikke eksakt hva dem gjorde. Men de bytta et par slitedeler (bremseklosser), og ellers gjorde de alt som skal gjøres på en hovedservice: Bytte av olje, servo-olje, frostvæske, bremsevæske, osv. På en Mitsubishi Carisma 2003 modell dah! Eneste var altså reg.reima som de kunne droppe da jeg bytta den ifjor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...