Mr. President™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei! Jeg har nettopp lastet ned Adobe Flash Professional CS5 fra adobe. Jeg tegnet en fyrstikkfigur så brukte jeg "Bone Tool" for å få den til å røre på seg. Det funket. Men så lastet jeg opp et bildet ved å trykke på "file" i menyen på toppen -> "import" -> "import to stage" Da lastet jeg opp en figur og prøvde å bruke "Bone Tool" på den, men da jeg jeg trykker på figuren med "Bone Tool" da kommer det opp et nytt vindu der det står: Cannot link bitmap objects. Hva betyr dette? Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Jeg har prøvd å fikse det, men det går ikke. Jeg sjekket også hvordan folk på youtube gjør det, men det så ikke ut som om de hadde problemer. Plz hjelp meg. EDIT: Ingen som har erfaring med dette eller?? Hvis du tror hva som er problemet så legg inn en post her eller hva som skjedde når du brukte Flash Professianl CS5 eller tidligere versjoner. Endret 3. juni 2010 av killermachine10 Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Bare konverter filformatet fra .bmp til noe som det støtter, trur da det skal fungere. -- Bjørnar Rait.no Endret 30. juli 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Bare konverter filformatet fra .bmp til noe som det støtter, trur da det skal fungere. ok, skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå