Anders Leipsland Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 (endret) Kom akkurat over et ark jeg husker jeg lo godt av når jeg gikk på barneskolen. Så nå føler jeg for å hvilke forskjellige begravelser "international begravningsforening" tilbyr og hva de koster. Prislista ser dere på bildene og de er altså: Jødisk 7 730kr Irsk 850kr Svensk 7kr Under sere dere en jødisk begravelse. Den er stor og staselig. Så bretter vi arket slik: og får en irsk begravelse. Litt enklere men fortsatt pen. så bretter vi arket enda en gang, denne ganga slik: og da ender vi opp med en svensk begravelse... Endret 4. februar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Skulle gjerne svart på threaden, men det hadde bare blitt et ":lol:", og det vil man jo ikke ha. Nei, skulle du sett, jeg svarte jo likevel, og det uten å bare skrive ":lol:". Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Genialt papir bretting kommer ikke på mer jeg skal si :-? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Skulle gjerne svart på threaden, men det hadde bare blitt et ":lol:", og det vil man jo ikke ha.Nei, skulle du sett, jeg svarte jo likevel, og det uten å bare skrive ":lol:". Samme her. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Den likte jeg.. Dette minner meg på den tiden vi lagde papirbomber og fly på skolen. Vi kastet dem og sjekka hvem som var best til og lage fly. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 du kunne vel ikke scanne inn et bilde av den, slik at vi kan printe den ut og vise den videre? @ papirbiten Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Fikk meg en god latter nå jah Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 du kunne vel ikke scanne inn et bilde av den, slik at vi kan printe den ut og vise den videre? Har ikke scanner selv, men jeg skal se om jeg får fiksa det Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bra! Har noen eksemplarer av amerikanske MAD (tegneseriebladet) fra 70-tallet, og der er det alltid en slik brett-og-se på siste side. Skal se om jeg finner noen av disse på nettet gitt.. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 fikk dere slik på barneskolen! Det fikk ikke vi. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jævla bra, det er vel ikke så mye annet å si. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Litt grotesk tittel på tråden kanskje??? Trodde det lå noen syke bilder her jeg.... Men LOL!!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Den der var konge!!! Lo godt.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Skulle gjerne svart på threaden, men det hadde bare blitt et ":lol:", og det vil man jo ikke ha.Nei, skulle du sett, jeg svarte jo likevel, og det uten å bare skrive ":lol:". Og du mener dette var et mye bedre svar? som iver89 sa: Scann inn slik at vi kan få vist den til andre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Og du mener dette var et mye bedre svar? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå