Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Utslitt og dårlig apetitt, resultat på min depresjon/angst=

Gjest Tivoli

Anbefalte innlegg

Gjest Tivoli

Det begynte en dag da jeg var ganske nedfor mentalt og spydde ut det jeg hadde spist. Jeg la meg på mer eller mindre tom mage og våknet av at jeg var 4 ganger så sliten som da jeg la meg og utrolig sulten, men helt uten apetitt. Jeg fikk karret meg opp, men klarte ikke annet enn å ligge i sofaen hele dagen og halvsove. Det spesielle er at jeg ikke sovnet helt, men bare lå der nesten som at jeg sov siden jeg på en måte drømte. Men hver gang jeg tenkte å reise meg opp følte jeg meg bare enda mer utslitt. Jeg fikk riktignok fått i meg litt næring på kvelden og jeg kviknet litt til, men dagen etter var det samme som skjedde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte å trykke før innlegget var ferdig..........

Sånn har jeg hatt det nå i 2 uker og selv om jeg føler meg litt bedre våkner jeg med den samme følelsen hver dag. Når jeg ser meg i speilet ser jeg at jeg er helt blank i øynene.

Spørsmålet er om dette kan skylles en depresjon/angst periode jeg har hatt? For jeg har i perioden våknet hver natt i 6,7,8 tiden og derfra ikke klart å sovne igjen selv om jeg er veldig slite, men heller halvsove og tenke på det som bekymrer meg? Jeg prøver å komme på andre tanker, men det er akkurat som om magen blir urolig og og nervøs som igjen gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...