pht Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 innbetalingsoverskotet vart, dersom eg ikkje tek feil, 2 000 000 * 0,40 = 800 000. Det var vertfall det eg la inn som innbetalingsoverskot. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er ikke meningen og trekke gamle tråder opp ut av intet, men vi har fått samme oppgave til heldagsprøve. Er ikke noen som vet om det har kommet ut et løsningsforslag, eventuelt noen har sin oppgave enda og har lyst til å laste den opp. Har forholdsvis god kontroll på faget, men oppgave 3 skremte meg litt da jeg har slitt litt med dette.. 1 Lenke til kommentar
Escapist Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, hvis noen kunne lastet opp et løsningsforslag hadde jeg også blitt veldig takknemlig 1 Lenke til kommentar
LVS Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Eller viss nokon kunne lastet opp oppgavene hadde det vore fint Lenke til kommentar
JenteIn91 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Noen som sitter på en lettvint måte å finne kalkulasjonsrenten på? Tapt bankrente: Vi sier at bankrenten er på 3,5 % + Risikoklasse/rente 5,0 % = Kalkulasjonsrente 8,5 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå