bassorg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Eg sliter for tiden med at eg er veldig tynn. eg veier 60 kg og er 189 Høy. eg er 17 år. eg har vert tynn hele livet og eg kan spise ka eg vil og legger aldri på meg. har veldig høy forbrenning. eg kan spise hele tiden og ka eg vil og kor mye eg vil, men uansett ka eg gjer so legger eg ikkje på meg. det er umulig. så spør dere der ute om råd, ka eg kan gjøre. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du må spise mer, ingenting som heter veldig god forbrenning har jeg lært, for et år siden veide jeg også 60 kg og var ca 185, nå har jeg gått opp 2 cm og 10 kg ved å presse i meg et måltid til om dagen.. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gjør som min tidligere søster pleide å gjøre: Klump nedpå med is, is, is og atter is - hele dagen lang så blir du stort som et hus. (Spis så mye raske og søte karbohydrater du klarer - du blir aldri mett, bare kvalm i en halvtime - og legger lett på deg.) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du har ikke høy forbrenning. Du spiser rett og slett for lite. Ta og list opp, mål og vei ALT du får i deg på en normal dag i et par dager, enten det er mat, drikke, frukt eller kake. Du vil da se at du sannsynligvis spiser mye mindre enn du tror. Ta og kikk litt rundt i forumet her, for dette tema er tatt opp et titals ganger så langt i 2010. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) spis MYE, og tren styrke. Endret 3. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Høy forbrenning er en "myte". De fleste som sier de har høy forbrenning spiser mindre enn de tror. Spis 3-4000 kcal om dagen i en måned kombinert med hard styrketrening 3 ganger i uken, veier du fortsatt 60 kilo da er du et medisinsk under. Tips: Drikk H-melk. (1 liter er ca 650 kcal). Du får også i deg en god del proteiner her, men også melkefett, men det tåler du en periode du skal legge på deg. =P Drikk en halv liter etter hvert måltid, og du har plutselig ~1500 kcal ekstra per dag. Annet tips, nøtter. Valnøtter f.eks, 700 kcal / 100 gram, masse sunt fett, kan egentlig anbefales uansett. Genialt til et enkelt, sunt og kaloririkt mellommåltid. Sleng på 0,5 til 1 liter melk, og du har 1000+ kalorier i et enkelt måltid. Ikke legg deg sulten. Spis før du blir sulten. Spis med en gang du står opp. Spis sunt. Tren hardt. Det er ikke lett, det blir en livsstil men det blir moro når du ser resultater. Lykke til = ) Lenke til kommentar
bassorg Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 eg bor ilag med en kompis, han er overvektig og er like gammel som meg. eg tjener hver uke 3500 kr og eg kjøper mat hver dag. eg spiser hver dag, morgen, middag og kvelds er hovedmåltid, men eg spiser mye utenom det og, og då er det MYE. eg spiser HELE tiden, både sunt og usunt. eg spiser mer enn han eg bor ilag med. eg trener også veldig mye. trener 3-4 ganger i uken og då er det styrke trening med program. eg har skreve liste over måltider og til korti om dagen. det er 5 måltider om morgen til kl 3, og etter det så er det over 15 små måltider..alt ifra børd til frokostblanding, til middags mat osv. så eg tror ikkje eg spiser for lite, hverken sunt eller usunt, eller trener for lite. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Som sagt, prøv og skriv opp alt du spiser og drikker i løpet av et par normale dager. Mål og vei maten og drikka, og regn ut kalorier, proteiner, karbohydrater og fett utifra innholdsfortegnelse (eller bruk matvaretabellen.no som alternativ). Og så skriv det opp her, både matvare, mengde og næringsinnhold. Da blir det lettere å se om problemet ligger i kostholdet ditt. Det er ikke så utrolig stort tiltak å gjøre det non dager. Endret 4. juni 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Du har ikke høy forbrenning. Du spiser rett og slett for lite. Ta og list opp, mål og vei ALT du får i deg på en normal dag i et par dager, enten det er mat, drikke, frukt eller kake. Du vil da se at du sannsynligvis spiser mye mindre enn du tror. Ta og kikk litt rundt i forumet her, for dette tema er tatt opp et titals ganger så langt i 2010. Sant. Alle har utrolig lett med å skylde på rask forbrenning. Dersom man ikke går opp i vekt så spiser man for lite. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36676.0 Står lett forklart der hva du bør gjøre. eg bor ilag med en kompis, han er overvektig og er like gammel som meg. eg tjener hver uke 3500 kr og eg kjøper mat hver dag. eg spiser hver dag, morgen, middag og kvelds er hovedmåltid, men eg spiser mye utenom det og, og då er det MYE. eg spiser HELE tiden, både sunt og usunt. eg spiser mer enn han eg bor ilag med. eg trener også veldig mye. trener 3-4 ganger i uken og då er det styrke trening med program. eg har skreve liste over måltider og til korti om dagen. det er 5 måltider om morgen til kl 3, og etter det så er det over 15 små måltider..alt ifra børd til frokostblanding, til middags mat osv. så eg tror ikkje eg spiser for lite, hverken sunt eller usunt, eller trener for lite. Du spiser fremdeles for lite. Dersom det er ekstremt vanskelig kan du hive i deg 1-3 gainere i tillegg, og jeg skal love deg at du går opp i vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå