monsenroger Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, Rundt påsketider ble det annonsert at Sony Vaio skulle komme til Norge. Noen som har hørt mer om saken? Hadde gjort seg om pc-en rekker skolestart til høsten Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har sjekket opp litt selv, men til nå ser det ut til at de skal komme en gang før jul.. Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Fikk svar fra Sony nå: Vi håper at Vaio kommer for salg i Norge som planlagt i slutten juni. Du kan evt. kontakte et av våre Sony senters for närmere detaljer Det er håp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nice nice! Aceren blir 2 år om 1 mnd, så da er den nok moden for en utskiftning.. Om budsjettet tillater det.. Håper på å se noen gode 15" med høy oppløsning og litt grafikkraft i seg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Har snakket med Sony Center i Bergen, som bekrefter at de får inn Vaio Z i månedsskiftet juni/juli. Men det ser ut som de kun tar inn én konfigurasjon, slik at man ikke kan bestille på sony.no/sony.com og velge eget oppsett. Som også betyr at man ikke kan bruke rabattkoder... kjipt, da blir det dyrt (20k+). Edit: Ble oppringt igjen, med mer info. De tar inn disse to Z-modellene i Norge: http://www.sony.se/comparison/vpcz12z9e-x.ec1/vpcz12m9e-b.ec1 Modellen med Intel Core i5, 128 GB SSD og lavere oppløsning vil koste 17 000. Toppmodellen koster 24 000. Endret 7. juni 2010 av Peppep Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 kommer ikke F versjonen til Norge skal tro ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jo, det vil jeg tro. Jeg spurte bare om Z-serien. Releasedatoen er 5. juli, tipper det gjelder alle modellene. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Knall bærbare! Men så var det prisen... :S Noen som vet hvordan det er med varme og støy på Vaio'ene? Mvh Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er jo heftig spec på de maskinene med unntak av skjermkort. 256Gb SSD og de skjermene er jo dømt til å dra opp prisen astronomisk. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 kommer ikke F versjonen til Norge skal tro ? F-serien kommer ja. Z'en blir nok rå! Har jeg råd så skal jeg ha den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå