RBW Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er mye smått på Computex, ikke minst hovedkort. Les mer Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 På flere av hovedkortene så ser det ut som at de later som at det er en kjølevifte på eller noe Hva er vitsen?, Hva er patenten? Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 <Zotac er også en av disse produsentene som lager små hovedkort. H55-ITX WiFi byr ikke uventet på Intel LGA1156-støtte. I tillegg har den et PCIe x16-spor og to USB 3.0-porter.> Hvor er PCI-e 16x på Zotac kortet? Ser det ikke. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Syns Jetway sine 2 så mest fornuftige ut. Skjønner ikke helt hva Gigabyte ønsket å oppnå ved å klistre på et digert Atom-merke over viftene. Vifter i dette sjiktet virker uansett absurd for meg. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ah, jeg sikler på den med 2 nettverksporter og 16x PCI-e ... kan brukes til router og HTPC i ett! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ah, jeg sikler på den med 2 nettverksporter og 16x PCI-e ... kan brukes til router og HTPC i ett! Hvilket tenker du på? Jeg finner ingen med 2 LAN og PCIe 16x, kun 2 LAN og PCIe 1x. Men 2 LAN og PCIe forsåvidt gammelt nytt. Jeg har sett en del på SUpermicro X7SPA-H (Nextron har det, men ser ut til å være nede for øyeblikket). 2 GbLAN, PCIe 4x (i 16x-spor), liggende SO-DIMM for god luftflyt, og dobbelkjerne Atom. Men det er i overkant dyrt. Endret 4. juni 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå