Gå til innhold

Asus A7N8X og Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO feil!!haster

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bygd opp en maskin til en kamerat med

Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB

- AGP,"Fireblade E", DVI-I, TV-Out, Retail

og

Asus A7N8X hovedkort for Socket A

- nForce2SPP/MCP/Ultra 400,ATX,USB2.0,LAN

Alt syntes og være bra, men når vi skulle begynne og spille så klikker datan fullstendig når man skal skru opp oppløsninga, den skrur seg av og man ta inn og ut strøm kontakten før den vil start igjen.

jeg tenkte jeg skal flashe bioset men veit ikke om dette hovedkortet er v1.xx eller 2.0? hvordan finner man ut det.

Det hadde fint om jeg kunne få litt hjelp litt fort. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som et strømproblem. Har du satt i den ekstra strømkabelen som føleg med sapphire -kortet? Den MÅ stå i..

Ellers, hvis dere har bygget dette i et kabinett han hadde fra før så kan strømforsyningen der være for liten, noe under 300W er risikabelt. Det står på selv strømforsyningen hvor krafitg den er.

Ellers, kan være skjermkortet som er gåent da, prøv å laste ned rage3dtweak fra www.rage3d.com og underklokk kortet ( dra det ned 40 mhz på både core og memory f.eks. ) fungerer det da så er det sannsynligvis et strømproblem.

:)

Lenke til kommentar

Takk for svar

skal dra og sjekke nå, det har gått litt fort for seg, så jeg har ikke fått sjekket om det er noen strøm kontakt på skjermkortet, så det er sikker noe der jeg har oversett, men fortsett og skriv svar hvis dere tror der noe annet... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...