kyllingvippen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vietcong! Hadde masse problemer med det spillet. Dårlig FPS, spillet krasjet til stadighet. Glad når jeg endelig rundet det. La spillet langt bak i skapet. P L E A S E Vietcong ruler Ingen STORE bugs som jeg vet om Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Enter The Matrix Har SYKT Mange bugs!! Likte ikke spillet en gang.. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 P L E A S E Vietcong ruler Ingen STORE bugs som jeg vet om Et spill der 5 hardbarkede Rambofyrer hopper opp og ned i et håpløst forsøk på å komme seg ut av en skyttergrav ruler IKKE! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 P L E A S E Vietcong ruler Ingen STORE bugs som jeg vet om Et spill der 5 hardbarkede Rambofyrer hopper opp og ned i et håpløst forsøk på å komme seg ut av en skyttergrav ruler IKKE! Det er dritbra! Historien er Grafikken er Og hele spillet er Ps! Vietnam Lenke til kommentar
superman Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Street Legal må være det mest buggy spillet jeg har prøvd. Krasjer hvert 5 min, og må som regel restarte pcen. I tillegg er det mange andre bugs. Men dritkult er det! Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Loadetidene til de stygge, knøttsmå områdene i Postal 2 kommer høyt opp på lista mi. Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Loadetidene til de stygge, knøttsmå områdene i Postal 2 kommer høyt opp på lista mi. Da bør du laste ned pacthen, retter blant annet opp loadingtider 8) Vietcong hadde en genial bug. Når jeg kom til 2. brett ble alle folk til noe skilpadde-lignende greier... Akkurat som bare sekken krøyp rundt på bakken. Men Vietcong er tøft online. Die Charlie, DIE! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Vietcong er jo helt forferdelig. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 I Colin Mc Rae 3 hender det bilen bare stopper uten noen krasje lyd eller risting i rattet når man treffer en stein eller tre i 150km/t. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 GTA "Bug" City Det spillet har så mange bugs at det er helt utrolig. Spesielt irreterende er når gjerder,bygninger er usynlige,halvferdig osv når du har politiet etter deg og du kræsjer i noe usynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå