Gå til innhold

Hvilket spill har den mest unødvendige bugsen.

Anbefalte innlegg

Les overskrifta.

Jeg mener at Metal gear solid 2: Sons of liberty har ein stor unødvendig bugs, når du tar opp pistolen og sikter så går tommelen igjennom pistolen.... unødvendigt synest jeg..... :(

Hva spill mener dere har den største bugsen ??? 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at det er en bug i NeverWinter Nioghts som går meg mest på nervene.

Det at du kan springe et godt stykke, men så glir du langt tilbake igjen for det viser seg at det var en dør som du aldri hadde sprunget igjennom.

Er faen meg irriterende.

Lenke til kommentar

i starcraft single player på terran er det et mission du skal komme til en plass med to frakteskip , med en fyr inni et av skipene

når jeg kom meg dit skjedde det ingenting. jeg spillte så 30min til og hadde renska kartet. da tok jeg fyren som jeg hadde frakta på riktigmåte til plassen og satte han i et frakteskip. så tok jeg han ut igen med en gang. først da hadde jeg klart brettet.

:grumpy:

Lenke til kommentar

Det at du kan springe et godt stykke, men så glir du langt tilbake igjen for det viser seg at det var en dør som du aldri hadde sprunget igjennom.

Er kjøss meg irriterende.

Helt enig. :shrug:

Lenke til kommentar
Les overskrifta.

Jeg mener at Metal gear solid 2: Sons of liberty har ein stor unødvendig bugs, når du tar opp pistolen og sikter så går tommelen igjennom pistolen.... unødvendigt synest jeg..... :(

one bug

many bugs

Lenke til kommentar

det er vel ikke noen bug, men den er jo ganske teit; på et av Kina-oppdraga i C&C Generals skal du ta med Black Lotus til en bru som hun skal sprenge... Man gjør som følger; Klikker på Black Lotus, ber henne gå (tvers over brettet) til brua, ber henne gå utpå, oppdrag utført... Tok meg tre minutter... :-?

Lenke til kommentar

Er kjøss meg irriterende.

har aldri opplevd det... finner ingen bugs i den nye patchen...

Lenke til kommentar
Les overskrifta.

one bug

many bugs

hehe.. jeg klødde i fingrene etter å korrigere denne. men skitt au...

liker du bugs, bør du spille bug and white, uh jeg mener black & white (upatchet) og hvis en skal henge seg opp i at tommelen til snake clipper gunneren, så må man jo dø av irritasjon over alle gunnerne som poker gjennom dører o.l. i counter-strike.

ports of call er forresten verdens minst bugga spill.

og inspirert av overskriften, føler jeg at jeg må påpeke en NØDVENDIG bug. nemlig strafejumping i quake 3. faktisk en av VELDIG få buger som faktisk forbedrer gameplayet. :D

Lenke til kommentar

og inspirert av overskriften, føler jeg at jeg må påpeke en NØDVENDIG bug. nemlig strafejumping i quake 3. faktisk en av VELDIG få buger som faktisk forbedrer gameplayet. :D

Er det en bug da? Var jo slik u quake 2 også... Og de har jo hatt mange patcher å fixe det på..?

Lenke til kommentar

En ganske 'dum' bug i GTA3 var det oppdraget der du skulle passe på en panserbil mens den kjører gjennom byen. Hvis man kjører sammen med den og prøver å gjøre jobben sin, er det vanskelig. Hvis man bare drar til tunellutgangen og waster noen folk som vokter den, og forøvrig holder seg langt unna panserbilen, går det hvor lett som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...