cell Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Les overskrifta. Jeg mener at Metal gear solid 2: Sons of liberty har ein stor unødvendig bugs, når du tar opp pistolen og sikter så går tommelen igjennom pistolen.... unødvendigt synest jeg..... Hva spill mener dere har den største bugsen ??? 8) Lenke til kommentar
carbon Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jepp eg har merket det eg og, litt iriterande og veldigt unødvendigt.... Gta vice city har no også mykje bugs :smile: Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Den forbanna giringa (gearinga?) bugger på SS 'stagene' på Colin McRae Rally 2. Irriterer livskiten ut av meg. Lenke til kommentar
StormRage Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Mener at det er en bug i NeverWinter Nioghts som går meg mest på nervene. Det at du kan springe et godt stykke, men så glir du langt tilbake igjen for det viser seg at det var en dør som du aldri hadde sprunget igjennom. Er faen meg irriterende. Lenke til kommentar
StormRage Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 heeh viste ikke der var sensur på sidene . :o Vi har da yttrignsfrihet. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vietcong! Hadde masse problemer med det spillet. Dårlig FPS, spillet krasjet til stadighet. Glad når jeg endelig rundet det. La spillet langt bak i skapet. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 i starcraft single player på terran er det et mission du skal komme til en plass med to frakteskip , med en fyr inni et av skipene når jeg kom meg dit skjedde det ingenting. jeg spillte så 30min til og hadde renska kartet. da tok jeg fyren som jeg hadde frakta på riktigmåte til plassen og satte han i et frakteskip. så tok jeg han ut igen med en gang. først da hadde jeg klart brettet. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Mener at det er en bug i NeverWinter Nioghts som går meg mest på nervene. Det at du kan springe et godt stykke, men så glir du langt tilbake igjen for det viser seg at det var en dør som du aldri hadde sprunget igjennom. Er kjøss meg irriterende. Helt enig. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Les overskrifta. Jeg mener at Metal gear solid 2: Sons of liberty har ein stor unødvendig bugs, når du tar opp pistolen og sikter så går tommelen igjennom pistolen.... unødvendigt synest jeg..... Hva spill mener dere har den største bugsen ??? 8) one bug many bugs Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 det er vel ikke noen bug, men den er jo ganske teit; på et av Kina-oppdraga i C&C Generals skal du ta med Black Lotus til en bru som hun skal sprenge... Man gjør som følger; Klikker på Black Lotus, ber henne gå (tvers over brettet) til brua, ber henne gå utpå, oppdrag utført... Tok meg tre minutter... :-? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Mener at det er en bug i NeverWinter Nioghts som går meg mest på nervene. Det at du kan springe et godt stykke, men så glir du langt tilbake igjen for det viser seg at det var en dør som du aldri hadde sprunget igjennom. Er kjøss meg irriterende. har aldri opplevd det... finner ingen bugs i den nye patchen... Lenke til kommentar
slash Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Les overskrifta. Jeg mener at Metal gear solid 2: Sons of liberty har ein stor unødvendig bugs, når du tar opp pistolen og sikter så går tommelen igjennom pistolen.... unødvendigt synest jeg..... Hva spill mener dere har den største bugsen ??? 8) one bug many bugs hehe.. jeg klødde i fingrene etter å korrigere denne. men skitt au... liker du bugs, bør du spille bug and white, uh jeg mener black & white (upatchet) og hvis en skal henge seg opp i at tommelen til snake clipper gunneren, så må man jo dø av irritasjon over alle gunnerne som poker gjennom dører o.l. i counter-strike. ports of call er forresten verdens minst bugga spill. og inspirert av overskriften, føler jeg at jeg må påpeke en NØDVENDIG bug. nemlig strafejumping i quake 3. faktisk en av VELDIG få buger som faktisk forbedrer gameplayet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hørte jeg noen si: Enter The Matrix? Eller Hidden & Dangerous? Var en bug i Unreal 2 som gjorde slik at den ene medhjelperen din på ett-eller-annet map gikk rett gjennom ett bort, så TÅPELIG ut... Unødvendig med tanke på at spillet har såpass høy grafisk kvalitet Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg blir like oppgitt hver gang folkene blir liggende halv-veis inne i veggen på Splinter Cell. Ødelegger litt av "feelingen" til et ellers så genialt bra spill! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Mest unødvendige må vel være en av bugsa på upatcha cm4 der alle får en trenings-rating på 2 stjerner Hvordan gikk det an å overse noe sånt før man ga ut spillet? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 og inspirert av overskriften, føler jeg at jeg må påpeke en NØDVENDIG bug. nemlig strafejumping i quake 3. faktisk en av VELDIG få buger som faktisk forbedrer gameplayet. Er det en bug da? Var jo slik u quake 2 også... Og de har jo hatt mange patcher å fixe det på..? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vi har da yttrignsfrihet. Du forveksler forumet med Norge. Posting her er ikke en rettighet, men et privilegium. Og IMO er alle bugs unødvendige. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 En ganske 'dum' bug i GTA3 var det oppdraget der du skulle passe på en panserbil mens den kjører gjennom byen. Hvis man kjører sammen med den og prøver å gjøre jobben sin, er det vanskelig. Hvis man bare drar til tunellutgangen og waster noen folk som vokter den, og forøvrig holder seg langt unna panserbilen, går det hvor lett som helst. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 En del dumme bugs i gta vc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå