Gå til innhold

Program til og filme ingame GTA iv + redigere

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet du om noen programmer som kan filme lengre en 30 sekunder? Har prøvdt og bruke "Fraps" men det er jo bare i 30 sekunder film. Noe annet enn Fraps og Hypercam.

Har planer om og prøve og redigere det litt i Sony vegas bare for og lære seg noe nytt. Det filme programet må kunne støtte formater elns til og endre i Sony vegas pro 9. Jeg er helt ny på området så.

Også lurer jeg på.. er det lov og legge ut filmer som jeg har filmet inni GTA iv(alle versjoner av GTA iv) og redigert dem litt på youtube? :ohmy:

Har driti meg litt ut på det området. :whistle: Så jeg er ganske redd for og legge ut noe på youtube hvis det ikke er lov :)

Viktigste er bare tips om programmer til og filme :tease:

Endret av Mathias94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fraps er det beste programmet til game capture. Det koster bare 240 kr og inkluderer alle framtidige nye versjoner. Jeg har selv betalt for Fraps og er veldig fornøyd med det. Når du har registrert versjon kan du capture mer en 30 sekunder. Den eneste begrensningen er din diskplass. 240 kr er jo ikke så mye. Det koster mer å ta seg en tur på byen.

Lenke til kommentar

Når du har registrert versjon kan du capture mer en 30 sekunder. Den eneste begrensningen er din diskplass.

Er faktisk en begrensning på fullversjonen også. Hver fil kan ikke overstige 4gb. Så om du recorder i 1920x1080 så tar det ikke så ekstremt mange minutter før du har 4gb filstørrelse. Men det er skjeldent et stort problem. Anbefaler selv fullversjonen av Fraps. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...