Arafatt Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har et problem når jeg starter opp PC'n (kjører XP), fordi da starter "winnet.exe" og bruker 100% av CPU. Må derfor gå inn i taskmanageren og avslutte denne hver gang jeg starter pc'n. Jeg har ikke peiling på hva winnet.exe er, men jeg mener at problemet kom etter installasjon av iMesh.. Jeg avinstallerte iMesh, men problemet er fortsatt der. Lurer defor på hvordan jeg kan fjerne denne filen og hvor den kom fra.. Håper noen kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det er spyware. Les denne tråden: http://www.eksperten.dk/spm/304198 Last så ned AdAware fra www.download.com Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har et problem når jeg starter opp PC'n (kjører XP), fordi da starter "winnet.exe" og bruker 100% av CPU. Må derfor gå inn i taskmanageren og avslutte denne hver gang jeg starter pc'n. Jeg har ikke peiling på hva winnet.exe er, men jeg mener at problemet kom etter installasjon av iMesh.. Jeg avinstallerte iMesh, men problemet er fortsatt der. Lurer defor på hvordan jeg kan fjerne denne filen og hvor den kom fra.. Håper noen kan hjelpe meg.. Den kommer vanligvis med Imesh, bruk heller Kazaalite eller noe annet som er spyware fritt. Lenke til kommentar
guom Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Yepp, jeg hadde akkurat det samme problemet. Fjerne altså hele commen name saken med Ad-aware 6.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå