DnS94 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei, Sliter med Windows update, ANER ikke hva jeg har gjort men det vil ikke fungere...? :S Det eneste feilmeldingen jeg får er http://bildr.no/view/633283 Noen som kan hjelpe? Vet jeg kan formatere men det vil jeg unngå og jeg kan tilbakestille men har hatt problemet for lenge... så vil heller ha ordentlig svar for å fikse det og ikke "du kan formate" osv... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gå inn i kontrollpanelet - Windows Update. Er det slått på? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Du får unnskylde, jeg har engelsk Win7, så det heter ikke det samme på norsk, men; Administrative Tools - Services (tjenester) - Finn Windows update servicen på lista, se etter om den er enabled/på - evt. høyreklikk på den - properties - sett den til automatisk start. Endret 2. juni 2010 av thomit Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Har på engelsk pga at når jeg får hjelp så er det alltid på engelsk Ja det har jeg også prøvd... det er som om absolutt alt som har med Windows Update er borte, unntatt selve "programmet" Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hmm, merkelig. Du trenger jo ikke ta en full re-installering av Windows; ofte er en "repair" bra nok. Prøvd det? Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg mister ikke noe filer når jeg gjør det? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Nei. Lenke Eller forresten; Noen drivere kan bli erstattet med Windows standard drivere. Men du har vel lastet ned og tatt vare på eventuelle driver-oppdateringer? Endret 2. juni 2010 av thomit Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Driver det er lett å finne og jeg vet ikke hvilken jeg trenger men jeg finner det ut når jeg har behov for det Og TAKKK Har ikke tid til å fikse det idag men senere så sier ifra om det funka eller ikke så kan du ta en titt her imorra... litt sent Endret 2. juni 2010 av Dinesh Lenke til kommentar
airguard Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 håper du har en original windows, win7 kom med en oppdatering for oppdagelse av uatoriserte aktivisjons koder den i slutten av mai. det er mulig man får problemer med win update hvis den oppdager at programvaren er piratkopiert. har minst 2 kompiser som sliter med dette nå hehe, penger til øl har dem men ikke programvare Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hmm, merkelig. Du trenger jo ikke ta en full re-installering av Windows; ofte er en "repair" bra nok. Prøvd det? TUSEN TAKK :D Det funka Igjen TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå