sneipen92 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Sånn rent juridisk, har jeg krav på å få igjen noen penger jeg har betalt inn til en russebuss hvis jeg ikke har skrevet under noen kontrakt? Endret 3. juni 2010 av Marekatten Gjenopprettet innlegg fjernet av brukeren selv Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Sånn rent juridisk, har jeg krav på å få igjen noen penger jeg har betalt inn til en russebuss hvis jeg ikke har skrevet under noen kontrakt? En muntlig avtale er like bindendes som en skriftlig. i utgangspunktet... -DJ Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) . Endret 2. juni 2010 av sneipen92 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 men du har jo betalt - så hvorfor har du gjort det om du var usikker, eller ikke ville være med? Og hvorfor presenterer du ikke bakgrunnen i saken skikkelig egentlig? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det er ikke tillatt å fjerne egne innlegg, da det ødelegger kontinuiteten i tråden. Andre kan være interessert i samme problemstilling. Så hva er egentlig vitsen med å fjerne innleggene? Har gjennopprettet det som er mulig å gjenopprette, og laget ny emnetittel. Gjentakelse vil føre til advarsel. Endret 3. juni 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg