Naiits Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei. Jeg har da vært så heldig å kommet opp i RLE hvor oppgaven er: Gi en presentasjon av kristendommen. Foreta en sammenligning av hovedreligionen og trossamfunnene Jahovas vitner og Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige Siden jeg har fått en så lett oppgave vil jeg prøve å få 6. Så noen som har noen lure ting å ha med for å imponere sensoren litt ekstra? Jeg har også noen veldig enkle ting som jeg håper noen kan bekrefte at jeg har rett på. Disse tingene er så lette at jeg ikke finner noe skikkelig om det på nettet. Så vil være helt sikker på at jeg ikke driter meg ut på noe opplagte greier: Trenger man å gjøre noe mer enn å bli døpt for å bli kristen? Er det noen andre retninger innen kristendommen som har ''de 7 sakramentene'' på samme måte som den katolske? De fleste har noen av sakramentene, men ikke samme sakramentlære som den katolske kirke, eller? Kommer sannsynligvis flere slike spørsmål etterhvert som jeg forbereder meg, håper at noen gidder å besvare de slik at jeg kan være helt sikker på de På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå