viste19 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei. Har en Belkin F5D8231-4 v5000 (Ndraft) som jeg kjøpte for 1 år siden. Har ikke vært problemer med den helt til nå. Den reconnecter stadig til routeren. Kjører windows 7 32bit. Ca hvert 10. minutt reconnecter den. Har prøvd og reboote hele routeren men problemet kom alikevel. Er det noen som har det samme problemet eller vet noe hvordan jeg fikser dette? Når jeg driver og spiller cod. så står jeg i ro i 30 sekund fordi den reconnecter, er jeg på skype avsluttes den samtalen. Kan nevne jeg bruker F-secure internet security 2010 med brannmur på, standardinstillinger har ikke åpnet noe TCP/UDP porter på routeren, brannmur på. Er det porter jeg må åpne? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Når skype slutter å fungere også, så er det nok ikke porter som er problemet. Enten router eller nettverkskort på PC som slutter å fungere. Har du mulighet for å teste PC rett i modem? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Når skype slutter å fungere også, så er det nok ikke porter som er problemet. Enten router eller nettverkskort på PC som slutter å fungere. Har du mulighet for å teste PC rett i modem? Reboota routeren når det begynte å skje. Men problemet kommer stadig. Kan jo være problemer med nettverkskortet. Men er det defekt/fabrikkfeil da? Behandler pc en med respekt og har den alltid på samme plass så kan ikke være støt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg hadde problemer med brudd i nettverk på hovedkort & Win7 64bit. Det var et softwareproblen, for funket fint med Win-XP. Endte opp med å sette inn et PCI-nettverkskort. Men før du har prøvd, så vet du ikke om det er router, nettverkskort eller noe annet. Endret 3. juni 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 fant noe i hendelsesloggen som kanskje kan være interresant, disse tidspunktene stemmer med når jeg detter ut. Noen som vet noe? bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå