Gå til innhold

Hvordan har uken din vært?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte kunne være morsomt å få et lite innblikk i andres liv (uten å vite hvem dere er) og for å ikke være noe dårligere skal dere nå få høre om min uke. Men først litt om meg jeg er 24 år uføretrygdet og har aspberger syndrom.

forrige onsdag

jeg våkner opp klokken 12 jeg våkner av at noen ler veldig høyt utenfor vinduet mitt jeg bor i første etasje. Jeg står opp og tar levaxinen min og allergimedisinen min. Jeg får høre av moren min (hun bor i nærheten) at sønnen til en vennine av henne må overnatte hos henne eller meg. Da barnevernet ikke har noe sted til han før søndag. Da skal han inn på "bus" og han kan ikke bo hjemme hos moren sin til den tid fordi han er redd for at noen skal ta han hvis han oppholder seg på sitt gamle miljø. så jeg sier javel det er jo vanskelig å si nei når folk ikke har noen andre steder å gå. Han må bo hos min mor da han har en hund og jeg har en katt.

Torsdag

leo som vi kan kalle han må være hos meg på kvelden da moren min har andre forpliktelser. hunden for bli leiligheten til moren min. Vi ser på simpsons og han har noe pot bare 0,4

gram han lager en joint av det og jeg blir så høy at jeg bare må gå å legge meg.

Fredag.

Mormor ringer meg og sier at vi bør kjøpe en bil til meg nå da det er upraktisk for meg å øvelseskjøre i hennes bil og at vis vi kjøper bilen nå kan vi øvelseskjøre i den. Jeg er enig og begynner like etter å søke på passende bruktbiler. Leo sitter hos moren min som et jævla slakt og venter på poten moren hans har lovt å skaffe han 3 gram av den supersterke poten vi røyka dagen før. Jeg blir veldig perpleks av å høre dette da Leo bare er 17 år... Men hva faen vet jeg har aldri vært særlig god på å vurdere sosiale situvasjoner kansje dette er helt vanlig. når han har fått poten tilbyr han meg litt men jeg vil ikke ha. Jeg går hjem å lager meg middag spagetti med rød saus jeg tenker at jeg trenger en distraksjon og ser på en av filmene mine (Jesse James).

Lørdag

Jeg griper meg selv i å fantasere om å drepe leo og hunden hans. Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg ser leo og hunden gå på en tur langs en øde vei jeg slår leo i hodet med en sleggehammer og drepe hunden med en skarp kniv. Ett eller annet med Leo irriterer meg grenseløst. Jeg må komme på middag hos moren min og spise middag der er en prøvelse da jeg må maskere min forakt for Leo. Jeg er sliten av dette besøket nå...

Søndag

Jeg bruker dagen til å isolere meg fra både moren min og Leo jeg trenger rett og slett å slappe av. Jeg går en tur og jeg går igjennom hvilke forbrytelser jeg skal gjøre når jeg endelig har fått førerkortet jeg må ligge lavt til jeg får det.

Mandag

Dagen starter med en slitsom kjøretime i tett bytrafikk timen varer fra ett til halv tre

Leo er fremdeles ikke dratt da barnevernets kvern maler langsomt. Dette irriterer meg men jeg får noen gode nyheter også en kontakt jeg har fått tak i noen diamantvekter i ipodstørrelse som jeg kan få kjøpe for 50kr stykket disse kan jeg sikkert få solgt for 500kr stykket.

Tirsdag

jeg drar til psykologen min hun uttrykker sin bekymring for meg da jeg innrømmer at jeg planlegger å gjøre mange forbrytelser etter at jeg har fått lappen.

Jeg har bursdag i dag leo er endelig dratt også og jeg får noen fine gaver

blant annet litt penger et pledd og en ny diskman.

Onsdag

i dag ringte moren og fortalte at hun blir borte noen uker. Hun trenger å komme til seg selv hos sin vennine og hun tok ikke med seg mobilen og det er jo strålende da jeg sikkert blir nedringt av hennes venner da de ikke får tak i henne. Nå sitter jeg her da og lurer på hva jeg skal gjøre de neste ukene....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...