megazibit Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei, har gjerne lyst å prøve og overklokke prosessoren. Det er en Toshiba Satellite L300. ------- Genuine Intel® CPU T1600 @1.66Ghz Jeg trenger HJELP og jeg vet det er en drit data, men vil prøve fordi Kontakt [email protected] -Johannes Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei. Mulig jeg tar feil, men tror ikke det er så enkelt å overklokke denne. Biosen på bærbare har ofte begrensninger som gjør at du ikke vil få gjort noen endringer på klokkehastigheten. Men som for det meste annet i dataverdenen så finnes det kanskje metoder for å få ordnet dette :-) Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Laptops går generellt ikke ann å overklokke ettersom kjøleløsningene er ofte helt på grensen til hva de kan klare når alt kjører på stock hastighet. Når du overklokker økes temperaturene så mye at de faller utenfor hva kjølinga kan klare. Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 okei, tusen takk uansett :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå