Gå til innhold

Joakim's styrkeløft-logg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud Joakim, det er fordi du suger på teknikkene, dropp å bruke penger på masse utstyr og terp teknikk. Jeg har selv trent kneböy opp til 95kg og aldri hatt vondt i knärne, og jeg har lange bein.

 

Må si meg enig her, ingen øvelser inntil 100kg trengs ekstra utstyr for å utføre.. Eneste utstyr jeg kan anbefale er belte (når du løfter over 150% egenvekt) og kanskje grepsreimer (ned trekk og markløft)

Lenke til kommentar

Du må forstå hvor viktig teknikk er, du har ofte vekta på tärne, ustabile knär og usikker teknikk, det sier seg selv at dette er det viktigste. Å kjöpe knevarmere er en hjelp, men fokuser på det viktigste först. Du kan ikke bare spise junk og tro det går bra hvis du drikker proteinpulver, ikke sant?

 

Jeg brukte halvår på kneböy för jeg var oppe i tunge vekter.

Lenke til kommentar

uke 3 økt 2

 

styrkeløftknebøy

 

30x6

42,5x6

52,5x4

60x3

60x3

60x3¨

 

benkpress/kloss smalt grep

 

37,5x6

45x5

50x5

50x5

50x5

50x5

 

markløft sumo stil

 

37,5x6

42,5x6

47,5x5

60x4

60x4

 

en-arms roing med hantler

 

4x8

 

25kg

25kg

25kg

27,5kg tongt

 

biceps med hantler

 

4x8

 

kommentar:

 

gikk med 2-3liter vann på denne økta fikk litt vondt i hode.

 

knebøyen gikk bedre en jeg trodde jeg trodde det skulle bli tongt men det gikk lett

 

var så jævla mange der i dag så gad ikke filme men teknikken gikk kjempe bra synes jeg.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller føler jeg at du bytter ganske ofte mellom øvelser og slikt? Plutselig knebøy, også styrkeløft knebøy (som er en i en større grad anderledes). Markløft - Strakkmark - Sumo markløft, der alle er 3 samme øvelser, men krever større kunnskap og komepentanse. Benkpress og benkpress med kloss - som trenes for å gjøre øvre del av løftet sterkere, som sies å være en fordell om du konkurrerer med drakt.. Hvor ble det av, knebøy, markløft og benkpress - og that's it?

Lenke til kommentar

Virker som du får i deg bra med mat nå hvertfall. :thumbup:

 

har du lest loggen på iform og hva jeg spiste i går? :p

 

btw fikk godsjent løft for litt siden: Markløft

 

fikk som kommentar:

 

 

Veeeldig bra markløft! nå har du skjønt det :) dæven nå er jeg imponert over hvordan du har kommet deg teknisk. bruker du skoa i mark? derfor du klarer å holde ryggen rett? :D veldig bra altså. Nå er det ingen fare med de tyngre øktene som kommer etterhvert i programmet! :D

 

btw: tøffe varmere :D

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...