Gå til innhold

Joakim's styrkeløft-logg

Anbefalte innlegg

Det er like vanleg å slite med balansen på bulgarske utfall som det er å slite med balansen ellers ;)

Når vektene blir tyngre vil dei til ein viss grad balansere deg.

Er kraftig uenig med utsagnet ditt om at vektene vil stabilisere deg jo tyngre de er.

For meg så går 18-20kg fint uten å vingle. Kjører jeg med 30kg så vingler jeg en del til tider. Kjører jeg med 34kg kan jeg bare glemme å holde balansen.

"til ein viss grad" For min del er det vanskeleg å utføre øvelsar med veldig lette vekter før teknikken sitter 100%, i Joakim sitt tilfelle med 7kgs manualar vil eg tru litt tyngre manualar vil hjelpe.

Dersom du slit når det blir tungt skuldast det kanskje dårleg kroppshaldning eller evt. at du har stor lengdeforskjelle mellom armene.

fikk myo proteinet i dag, lufter kaffe pulver xD smaker det godt noen som har prøvd?

eller ikke direkte kaffe pulver kommer ikke helt på hva det het :p

Du tenkjer nok på 'mocca' ;)

Det er, per dags dato, det beste proteinpulveret eg har smakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

balangsen kommer etterhvert. tenkte jeg skulle starte lett og øke etter hver uke som jeg alltid gjør ;)

smakte proteinet i sta beste jeg har smakt ja! ikke noe kvalmt i det hele tat! :) godt var det også..

men hva synes dere om push upsen er det bra nok?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Synes du spiste mye feil og lite mat. Brød gir lite næring du trenger nå du trener. Blant annet så er ikke frokostblandinger topp heller, vil tippe at det er ca 50-60g karbohydrater, 10g protein og 2-5g fett. Der 10-20g av karbohydratene er sukker.

Noe forslag til mat som er bra, og som ikke tar lang tid å lage?

Lenke til kommentar

haha det var lenge sia vart skrevet har skjerpa meg veldig mye nå, spiser aldri brød skjedent vartfall kanskje noen ganger sammen med eggerøre.. på skolen har jeg kyllingsalat,eggerøre,omelett pleier jeg og ha der..

bare lurte på en ting, pleier og ha med haselsnøtter (okei har bare hat med en gang) inniblant å med det. er så tørt og ikke godt i lengen noen forlag jeg kan ha med siden av det så det ikke blir så tørt liksom?... går det an og ha det i smoothie å eller vil det smake drit da? og havregrøt skal ha det til frokost men det står 1dl tror jeg med havre.. blir det lite så da kan jeg vel bare doble? spiser vanlig 100-150g vær frokost, med da er det vanlig havregryn..

men nok mat om dagen får jeg vartfall går opp i vekt, og begynner og få litt fett på magen :dontgetit: til og starte med og trene veide jeg 58kg nå veier jeg 76,8kg og det på morgenen uten klær og har vært på do (rett etter jeg sto opp) gleder meg til og være over 80kg :D

med er litt red for og gå ned vekt eller bli overtrent av gymen på skolen, men pleier og ta en rosein boks og en banan etter gymen da..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Du må slutte å ta så seriøst i treningen. Jeg var ganske så lik deg på mange måter med spising og trening, alt skulle være hardt og sunt. Ikke noe brød eller poteter, kun proteiner. Og gud det funket - i en periode. Til slutt ble jeg så lei av kylling og egg at jeg nesten grøset med tanken (spiser egentlig kylling hverdag nå igjen, men ikke noe big fan)

Til slutt sluttet vekten å øke - og begynte å faktisk gå nedover ( i sommerferien) og eneste løsningen jeg så var å bare spise alt jeg kom over. Absolutt alt, til og med legge på mye melk til hvert måltidd.

Sier ikke at du gjør ikke fungerer, men du kommer til å gå lei av det - jævlig lei av det.

Lenke til kommentar

Går jo an å variere litt mer enn bare kylling og egg til alle måltider da. Om du ikke orker kjøtt så er mager kesam, CC, proteinpannekaker etc en løsning. Finnes mye forskjellige proteinrike retter. Går også an å bruke forskjellige kryddere for å variere smaken litt.

Lenke til kommentar

uke 9 økt 1

knebøy (tong)

60 5x5

benkpress

50 5x5

roing med stang

50 3x5

smal benk

50 3x8

sittende roing

96 3x8

kommentar

litt tong knebøy :(

skal nå bytte ut stang roing får litt vondt i korsryggen av den, tror dere t-bar row er et fint bytte da?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...