joakimz Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) slett* fikk dobbel post, det står på andre siden. Endret 17. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) uke 7 økt 2 markløft 62.5 5x5 millitærpress 37,5 5x5 benpress 130 3x5 sidehev sittende (mye bedre) 5 3x8 benpress 130 3x5 planken og en annen mage øvelse kommentar: millitærpressen gikk TRIPPEL SÅ MYE BEDRE av puste teknikken! så en man der løfta det og prøve det funka myye bedre benpress var tong! hadde vondt i framside lår og leggene og da så, sliten etter skolen er så mye styr med buss og alt siden jeg har begynt på vgs (bygg). Endret 19. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 uke 7 økt 3 knebøy (lett) 50kg 5x5 skråbenk 45kg 5x5 chins 5 4 3 dips 3.75kg 5 3.75kg 4 uten vekter 6 biceps curl 30kg 3x8 kommentar chins var tongt skammer meg litt over få reps men nå går jeg HELT ned at og litt sakte ned, dips synes det var tongt i dag! fikk litt vondt i skuldra å, så har tenkt til og kjøre et set med uten vekter xF eller 5reps, ellers slenger jeg bare på vekter om jeg føler for det. rett og slett variere litt.. knebøyen går fint teknikken kommer seg bedre! håper jeg blir sterke i chins etterhvert Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Chins økter du fort i med en gang man begynner, gikk fra noe som deg til 20++ rep på ikke veldig lang tid. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) uke 8 økt 1 knebøy (tong) 57.5 5x5 benkpress 47.5 5x5 alt for lett stangroing 67.5 3x5 smal benk 45 3x8 sittende roing 95 3x8 kommentar tror korsryggen sier stopp! på stangroing men er fornødy med 67.5 x5 i det! kommer ned 15-20 kg neste gang. kjempe kul økt! mange folk der mange jeg kjente sliten - ja tenkte jeg skulle filme men var så mange der. et lite spørsmål er det vanlig at man kjenner det veldig i korsryggen under tonge stangroing? ble vartfall veldig sliten der.. blæææ sovna nesten under benkpressen alt for lett ^^ Endret 24. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 et lite spørsmål er det vanlig at man kjenner det veldig i korsryggen under tonge stangroing? ble vartfall veldig sliten der.. Det er ikkje meininga at det skal gjere vondt, det tyder i så fall på at du er for svak i korsryggen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 uke 8 økt 2 markløft: 65 5x5 militærpress: 40 5x5 sidehev: 6 1x5 2x8 sittende og stående benpress bytta med bulgarske utfall utfall: 7kg pr hånd 3x5 på hvert ben random mage øvelser kommentar bytta ut benpress er noe jeg ikke liker med den får litt vondt i beina og knea av den. Så tok heller bulgarske utfall funka vedlig bra, men er det bare meg eller er det litt vanslig og holde balangsen i starten? men kjente det veldig i lår! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er like vanleg å slite med balansen på bulgarske utfall som det er å slite med balansen ellers Når vektene blir tyngre vil dei til ein viss grad balansere deg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Last opp noen teknikkfilmer snart, spent på å se fremgangen der Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) skal se om jeg får filma neste uke:), men er så vanvittig mange folk som trener der for tiden men ser nesten aldri noen som bruker baseøvesene Endret 27. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er vel sånn over alt. Nesten ingen som tar baseøvelser på mitt senter heller (med unntak av benk ofc.). Og når det en gang i blandt er noen, så er det markløft med mixed grep med bare stanga eller kvartbøy. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 uke 8 - økt 3 knebøy (lett) 52.5 5x5 skråbenk 47.5 5x5 pull ups kjører ikke til failure 3x5 dips 6.5 3.75kg 5 push ups 2 set med vekt 8 reps biceps curl 10kg manueler 3x8 pr hånd kommentar begynner og få litt vondt i skuldra av dips derfor bytta jeg til push ups men det er jo i tilleg mye bedre bedre en benkpress også les skal legge ut film av knebøy,pull ups,push ups, skråbenk i dag. se på alt og kommenter bytta også øvelse for biceps for variasjones skyld. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 teknikk tror egentlig alt er riktig. Men noe synes jeg er litt rart med korsrgen i nederst av løftet den detter nedover men det kan vel ha noe med at jeg går lenger ned en 90* er det dette vi kaller dype knebøy eller? kommentar! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nå begynner knebøyen å se veldig bra ut! Men det er ingen behov for å gå lengre ned enn paraell, noen tar skade av den krumingen som kommer av du bryter 90 grader. Mens andre ikke, jeg for så vidt liker å være på den trygge siden å gå bare litt lengre ned enn 90. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) knife - pijus? bytta navn? hvis jeg begynner og få vondt og sånn går jeg ikke så langt ned, men synes det funker faktisk best, får vartfall ikke noe vondt der.. tror jeg skal ta en video av der jeg løfter tyngre å.. Endret 28. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Stor fremgang i knebøyteknikken, bra jobbet. Men legger merke til at knærne detter framover når du presser deg oppover et par ganger, særlig 1:19. Press mer fra hælene så er teknikken kjempe god! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bytta navn ja Men synes du bør gå for det jeg. Bedre med litt for dype skadefrie knebøy enn for korte men ødeleggene for knærene. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 går for dype da, mener man blir litt sterke av det å? beina mine var foresten i 100% form i dag, kanskje forde jeg bytta ut beinpress med bulgarke utfall (skadeforebyende også) og at jeg gikk lenger ned på knebøyen synes jeg var mye bedre! har hat vondt i knærne også det er også borte! blir litt "trening" på skolen også går bygg - og driver med muring for tiden tenkte jeg skal bli murer Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er like vanleg å slite med balansen på bulgarske utfall som det er å slite med balansen ellers Når vektene blir tyngre vil dei til ein viss grad balansere deg. Er kraftig uenig med utsagnet ditt om at vektene vil stabilisere deg jo tyngre de er. For meg så går 18-20kg fint uten å vingle. Kjører jeg med 30kg så vingler jeg en del til tider. Kjører jeg med 34kg kan jeg bare glemme å holde balansen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) fikk myo proteinet i dag, lufter kaffe pulver xD smaker det godt noen som har prøvd? eller ikke direkte kaffe pulver kommer ikke helt på hva det het Endret 28. august 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå