joakimz Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Man blir sliten av å sitte foran skjermen og spille ps3 i timesvis og, og det er hvertfall ikke trening. joa men ikke på den måten når jeg kommer i 55km i svingen så må man jo holde igjen litt Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Holde igjen? Man pleier jo vanligvis presse vekta utover i svingen og det er jo ikke veldig tungt. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) uke 4 - økt 1 knebøy 60 x5 65 x5 65 x5 67,5 x5 ... benkpress 45 x5 50 x5 52,5 x5 55 x5 55 x5 roing 50 x5 55 x5 55 x5 tong økt! skulle egentlig ta 70kg i knebøy men var så fucking tongt med 67,5 kjente det veldig i lår og rompa i dag så vart bare 4 set, hva kan det komme av? ferien? ny teknikk film kommer! Endret 19. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 teknikk video ikke verdens beste filming på benkpress der ser det ikke ut som jeg har svai, men jeg har en ganske bra svai hadde bra kontrol på stanga.. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 IKKE se opp i taket på knebøyen. Gjør det på benkpress (finn et punkt) men IKKE på bøyen. Mye av styrken blir bare pøst ut og du anstrenger deg mer. Et naturlig blikk, altså skrå ned eller rett fram. Hvordan er pustingen på bøy? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) ops la ikke merke til det kanskje derfor det vart tongt men hva synes du om resten? pusteteknikken.. jeg husker egentlig ikke helt jeg, puster sånn så det blir best for meg.. Endret 19. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ekstremt dårlig filming på knebøyen, man ser jo ikke hele beina. Men utifra det jeg så virket det som knærne dine passerte langt over tærne. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Ekstremt dårlig filming på knebøyen, man ser jo ikke hele beina. Men utifra det jeg så virket det som knærne dine passerte langt over tærne. hva mener du med at knærne passerte langt over tærne? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Knærne skal ikke bevege seg så mye framover, at de beveger seg litt er uunngåelig, men i ditt tilfelle passerer de over tærne, som er alt for langt. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) aha, men tror feilen men knebøyen i dag kommer at det pijus da, at jeg så for mye opp, så enda en ny video av knebøy kommer skal prøve og filme bedre da. men benken var bra eller? Endret 19. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vanskeleg å sjå på knebøyen, men det ser ut som om knærna går alt for langt fram. Korleis du vinklar hovudet vil forøvrig ikkje påverke dette. Du har også plassert stanga for høgt, den skal kvile på skulderblada, ikkje på nakken. Det er lettare å halde stanga stabil om du har tommelen på same side av stanga som resten av fingrane, dette gjeld ikkje på benkpress. Det er generelt vanskeleg å dømme benkpressteknikk utifrå video. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 off får vel ta enda en ny teknikk video da tror jeg kjønner hva dere meiner med knebøyen.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 teknikk video ikke verdens beste filming på benkpress der ser det ikke ut som jeg har svai, men jeg har en ganske bra svai hadde bra kontrol på stanga.. Hahaha, Bob - Airplanes blei så sykt spilt i bakgrunnen Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 teknikk video ikke verdens beste filming på benkpress der ser det ikke ut som jeg har svai, men jeg har en ganske bra svai hadde bra kontrol på stanga.. Hahaha, Bob - Airplanes blei så sykt spilt i bakgrunnen hehe er ikke jeg som bestemer åssen musikk som skal spilles lenger -.- er bare radio der, siden det var noen som klagde på at vi spillte for høyt Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hehe er ikke jeg som bestemer åssen musikk som skal spilles lenger -.- er bare radio der, siden det var noen som klagde på at vi spillte for høyt Airplanes er ein bra sang da Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du blir snart youtube-kjendis, Joakim Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du blir snart youtube-kjendis, Joakim legg inn masse tags som Airplanes, bob, osv så får du milioner av visninger og alle kan se deg trene Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Du blir snart youtube-kjendis, Joakim hahah :!: Airplanes er bra det, men bedre og vi kunne hat med cd'er selv. som vi gjorde før, helt til noen tok den vek Endret 19. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du blir snart youtube-kjendis, Joakim legg inn masse tags som Airplanes, bob, osv så får du milioner av visninger og alle kan se deg trene Oh yeaah! Bare husk å fjern muligheten til voting Eller man kan jo ikke se hvor gode 'karakterer' den har fått før man er inne på videoen? Sørg også for at forhåndsbildet er et bilde av B.o.B eller no og les gjennom alle hat og drapstruslene du får da. DET er gøy det =P Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du blir snart youtube-kjendis, Joakim legg inn masse tags som Airplanes, bob, osv så får du milioner av visninger og alle kan se deg trene Oh yeaah! Bare husk å fjern muligheten til voting Eller man kan jo ikke se hvor gode 'karakterer' den har fått før man er inne på videoen? Sørg også for at forhåndsbildet er et bilde av B.o.B eller no og les gjennom alle hat og drapstruslene du får da. DET er gøy det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå