Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikset litt på emnetittelen så den ble litt mer beskrivende og følger 3 ords regelen. Om du føler den ikke blir helt riktig så endre gjerne til noe mer passende som inneholder minst 3 ord og gir en god beskrivelse på tråden. Mvh Malvado. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) uke 3 - økt 2 Markløft 60 x5 65 x5 70 x5 75 x5 75 x5 millitæpress 30 x5 35 x5 37,5 x5 40 x5 40 x5 Benpress 120 x6 120 x5 120 x5 update på vekta mi! før:71,2 nå:73,3 VIDEO av teknikk kommer! [fint man ikke har ordna seg i dag dax)] siste dagen med logg! stikker på ferie i mårra men skal trene 2 dager nedi der, så en uke fri logger kommer tilbake når jeg er tilbake Endret 7. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Markløft-teknikken er omtrent så dårleg som den kan bli, gå ned til 40 kg og terp teknikk. Du løftar med ryggen i staden for beina og du krummar ryggen. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Milltærpressen ser bra ut. Skubber opp og hodet ut, Bra. Men få også en film av ryggen din når du presser opp, det er der skadene pleier å komme. Markløften var litt slurv synes jeg. Du har riktig utgangspunkt, men ryggen skulle vært mye mer rett og du skulle gått ennå lengre ned på kroppen. Altså, brystet lengre opp og ræven ned. Når du går ned så er det også viktig at du får ræven så langt ned som mulig og brystet opp mens du lar vekten skli nedover lårene. Noe jeg også la merke til var at du gikk for fort opp med beina. Det ble slik at beina først strekte seg ut også kom ryggen. Noe som kan skape problemer med ryggen når du kommer opp i tunge vekter. Men litt små fiks, så har du teknikken i boks! Anbefaler å se Mark Ripptoe sine videoer om markløft. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) får vel bruke litt tid der jeg skal til og pugge teknikke da militærpress, eneste pirket der er vel at hodet skal under stanga i avsluttningen av løftet. skal jobbe litt med marken holde litt lenger ut på stanga og beina litt nermere sammen.. sitter og ser på Mark Rippetoe ser ikke så vanskelig men ny video kommer etter jeg har vært på ferie, kankje jeg har bedra meg Endret 7. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Som sagt, gå ned til 40kg, ellers ender du opp med å skade deg. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Som sagt, gå ned til 40kg, ellers ender du opp med å skade deg. ikke hvis jeg har riktig teknikk? men skal bruke denne uka på og kjøre rolig i noen dager, altså bare teknikk. Endret 7. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Slik som teknikken din ser ut hadde eg beregna hvertfall 2 veker, med mindre du berre hadde ein evneveik dag . Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) skal fikse på teknikken viste ikke at den var så dårlig, derfor skal jeg pugge litt og i dag hadde jeg nesten ikke noe pause mellom vert set, og han som filma skulle snart dra, så vart bare stress og elendig teknikk :/ Endret 7. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 teknikk video På markløften ville jeg passet på at hoftene ikke stiger før/fortere enn ryggen, samt at ryggen er rett. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hallo! er nå i danmark i et GIGA hus men jeg lurte på treningsrommet er ikke så bra, kan vel fikse noen manueler, men benken er helt fucka. så går det greit og gjøre det sånn denne uken? annen hver dag (kanskje noen dager fri) bi i dag tok jeg, biceps curl, pushups med sek på ryggen (funka jævla bra på brystet!) og dips kan jeg få til, og litt skeptist på chins og pull ups men.. tirsdag - push ups - og roing (men får ikke hat på så mye vekter så tar heller flere reps) - og bulgarisk utfall torsdag - dips - millitæpress med manueler (også litt lette vekter) - og rygg hev så tar jeg fri til tirsdag, hva synes dere, er på ferie så blir heller ikke hardt, men har mulighet til svømming da stort basseng her å. men kosholdet vart ikke så bra i går, heller ikke i dag. men fikk en bra frokosti dag, 4egg 5 grove brøskiver, litt laks, salami, osv - veldigdigg frokost men nå har jeg ikke fått mat siden jeg drev og trente her bare litt, og frokosten var klokka halv 11. men jeg gårvel ikke så mye ned i vekt av dårlig kosthold i 2 dager? blir mye mat resten av uka siden vi ikke har kjøpt inn enda.. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjære deg. Ta deg en uke fri. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hehe, men jeg klarer bare ikke ta fri men jeg trener bare bitte litt (ikke hardt), og skal spise som et helvete Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 var red for at jeg skulle gå ned i vekt når jeg kom hjem, men jeg veide vist 74,6 når jeg kom hjem starter og trene på mandag at gleder meg som en liten unge er gokart trening? prøvde det en gang og vart veldig sliten! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 er gokart trening? prøvde det en gang og vart veldig sliten! Nei det ville jeg ikke sagt. Jobber på en bane og kan fint kjøre en time uten å kjenne noe som helst. Regner ikke med det var en racing-kart du kjørte? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) racing-kart`? tror ikke det men kjørte 60 runder, altså konkurerte mot noen venner, og da gikk det veldig fort i svingene, og vart veldig sliten etterpå.. Endret 18. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Racingkarter går styggfort, gjerne 150 km/t. Tror ikke det er så allverdens trening du får av det asså, er nok bare at du ikke er vant til å kjøre fra før. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Racingkarter går styggfort, gjerne 150 km/t. Tror ikke det er så allverdens trening du får av det asså, er nok bare at du ikke er vant til å kjøre fra før. yep første gangen jeg kjørte, artig var det å heh men kjørte ikke for og få trening av det heller da men bare lurte på om det var trening, siden jeg vart sliten.. Endret 18. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Man blir sliten av å sitte foran skjermen og spille ps3 i timesvis og, og det er hvertfall ikke trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå