Opptatt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 THE BIG FOUR LIVE! http://www.youtube.com/watch?v=KUrhJB0_j5Q&feature=player_embedded Jepp, for første gang skal de 4 store innen trash-metal spille på samme kveld, samme scene. Konserten er i Sofia, i Bulgaria. For de av oss som ikke har muligheten til å være der, vil konserten overføres via satelitt til flere kinoer over hele verden! Her i Norge er følgende kinoer bekreftet: Oslo (Colosseum) Oslo (Ringen) Bergen Trondheim Hvis din kino ikke er på listen, send en mail til kinoen! Trondheim var ikke på listen til å begynne med, men jeg sendte en mail og spurte om de skulle sende "The Big Four Live", og jeg fikk et positivt svar! Gleder meg stort til dette, selv om det ikke blir det samme som å se de live, blir det det nærmeste jeg kommer! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg må vel komme meg på Ringen å se dette. Det blir sikkert en opplevelse jeg vil huske en stund. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg vil se den i Grimstad kino! Blir vel ikke noe spesielt positivt svar derfra tenker jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ser frem til dette! Blir mest sannsynlig colosseum jeg skal se den. Synd for dere i Trondheim under 18 år - ser ikke ut som de setter den opp i en sal (ikke sikkert de har utstyret) uten aldersgrense. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Avventer nærmere informasjon ang. Trondheims-visningen. Dette frister veldig! Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 http://www.trondheimkino.no/incoming/article246953.ece 18-årsgrense da. Lurer egentlig på hvorfor, men de har vel planlagt alkoholservering? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sendt mail til kinoen her i Alta. Håper det ordner seg. Ganske ny kino forøvrig så teknisk sett så skal det gå fint. Har også blitt vist livekonserter her før fra Sidney bla. Om det er 18 år på en visning er det garantert pga alkohol ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå