cnil Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Her kan dere få lov til å skrive alt dere har noe i mot.. Få det ut rett og slett... - Fiskeboller - Damer som skriker - Voss-dialekt (som kari traa har) - Nokia - Gareth Gates Det var det jeg kom på i farta... Lykke til med å få ting ut Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Her kan dere få lov til å skrive alt dere har noe i mot.. Få det ut rett og slett... - Fiskeboller - Damer som skriker - Voss-dialekt (som kari traa har) - Nokia - Gareth Gates Det var det jeg kom på i farta... Lykke til med å få ting ut hvem er Gareth Gates? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 - DJ Alligator Project (Blow my whistle, baby-sangen... Får den ikke ut av hodet!) - Nelly (Med det J*VLA pannebåndet helt nedi øynene) - At telenor sender reklame for Canal+ istedet for Cartoon Network - Lokalaviser (Sånne HELT lokale på liksom.. 15 sider (ofte fulle av skremselspropaganda)) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Blir det ikke litt mange av disse hat-threadene snart? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Her kan dere få lov til å skrive alt dere har noe i mot.. Få det ut rett og slett... - Fiskeboller - Damer som skriker - Voss-dialekt (som kari traa har) - Nokia - Gareth Gates Det var det jeg kom på i farta... Lykke til med å få ting ut hvem er Gareth Gates? Det er han Engelske Idol kisen. Tror det var han som kom på 2.plass. De fikk uansett platekontrakt begge 2 så jeg bryr meg ikke om hvem som vant. Vossa dilekten er ikke så ille den. Men for personer som har bodd på østlandet i 20år og skal være 5-6dager på voss så kan det være litt plagsomt ja, men det er fordi personene ikke vil forstå. Nokia: Der er jeg 110% enig. Nokia er ALDRI først med teknologi. De bare halter SAKTE etter SonyErikson..(Erikson er ofte meget tidlig ute) Damer som skriker: Greit nok sålenge de skriker om noe som er innteresant. Hvis det blir syting og snakking om ting som ingen andre (untatt de som kjenner dama meget godt) skjønner så er det litt kjipt ja. Fiskeboller: Har ikke smakt det på 4-5år så jeg har ikke noen mening lenger ,men grunnen til at jeg stoppet og spise det var pga at det ikke smakte noe godt. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 -Muntlig eksamen -Mobilringetoner Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 - Voss-dialekt (som kari traa har) P L E A S E Voss Dialekt ruler gata!! Særlig på jenter Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 NYNORSK PÅ SKOLEN!!!!! JEG KLARER MEG FINT UTEN DET!!! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 - DJ Alligator Project (Blow my whistle, baby-sangen... Får den ikke ut av hodet!) Neiiii ikke den, å nå kimer det inni hodet mitt igjen, idet du sa det, så tenkte jeg neiiii, men nå spilles den på full guffe inni hodet mitt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Foreslår at dere tar frustrasjoner i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg