Gå til innhold

HTC Hero - Æ/Ø/Å ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg har ikke en Hero, men jeg velger "settings", "Accounts & sync", "Add account", "Google".

Så setter du inn Gmail-navn og passord, og etter auto-sync så finner du igjen kontaktene dine på Gmail på PC'en. Hvis du ikke har en Gmail-konto, så er det bare å opprette en.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har ikke en Hero, men jeg velger "settings", "Accounts & sync", "Add account", "Google".

Så setter du inn Gmail-navn og passord, og etter auto-sync så finner du igjen kontaktene dine på Gmail på PC'en. Hvis du ikke har en Gmail-konto, så er det bare å opprette en.

Men når alle mine kontakter ligger kun på netcom.no/minesider da? Kan jeg få sendt dem til en gmail-konto da??

Lenke til kommentar

Men når alle mine kontakter ligger kun på netcom.no/minesider da? Kan jeg få sendt dem til en gmail-konto da??

Det skal være mulig å synkronisere med mobilen:

https://netcom.no/be...tsynk.html?ad=1

Sjekk i kontaktlista om det finnes en eksport-funksjon.

Kun import-funksjon på den. Og den linken til kontaktsynk.. - De har ikke oppsett til HTC Hero, som en av få tlf... Typisk! Har prøvd det jeg kommer på i kveld. :mad: Spørs om jeg må prøve å bryte opp den gamle tlf (som ble overkjørt) for å se om det minnekortet er inntakt. Der skal vel kontaktene ligge, om ikke annet.. Men takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar

Og den linken til kontaktsynk.. - De har ikke oppsett til HTC Hero, som en av få tlf...

De har oppskrift på manuelt oppsett også:

https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/manuelt.html

Og der står Hero'en.

Veit, men det er kum mms, internett og wap-oppsett... :thumbdown:

Men, ang den marked-siden og nordisk/skandinavisk tastatur.. Hva heter dette der inne da??? Skjønner ikke opp ned av dette jeg :blush:

Lenke til kommentar

Veit, men det er kum mms, internett og wap-oppsett... :thumbdown:

Men, ang den marked-siden og nordisk/skandinavisk tastatur.. Hva heter dette der inne da??? Skjønner ikke opp ned av dette jeg :blush:

"Market" er det samme som "App Store" på iPhone, et sted du kan finne knærsje programmer for å legge de inn på mobilen. Tror ikke du finner netcom/minesider der.

Kanskje enklest å ringe NetCom og spørre hvordan det kan gjøres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...