Viscus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Da har jeg blitt inpirert av mange casemods rundt forbi på nettet. Derfor vil jeg begynne å bygge mitt eget kabinett. Det skal bygges av 25x25 alu profiler og Porsa knotter. Her ser dere 3 bilder av hvordan det sirka skal se ut. Har tenkt til å kle ramma med 2mm alu plater + ha litt plexi glass diverse setder Det var planen å ha Vannkjøling på Cpu og Gpu. og et par vifter for en bra airflow. 140 mm i toppen og diverse 120 mm rundt forbi Ting til prosjektet: X = Har V= Må skaffe [X] Hovedkort (asus p6t se) [X/V] Skjermkort (har et 8800gtx som begynner å dra på årene, har planer om å anskaffe meg et 5850 kort) [X] Cpu (I7 920) [X] Ram (6gb corsair] [X] Hdd (Har en 160 gb som må byttes + jeg har en 1 tb disk som alle filene mine er på) [X] Strømforsyning ( Chieftec 600 wat regner med det er nok) [V] Vannkjølings komponenter inklduert radiator grill (alt som trengs) [V] Hdd cage [V] 5 120mm vifter [V] 1 140 mm vifte [V] Cd rom [V] Hovedkort brett Kommer mere... Skriv Gjerne i kommentartråden Det blir en liten stund til første update, Fikk så lyst til å begynne på loggen så derfor valgte jeg å gjør det Endret 2. juni 2010 av Viscus Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1234156-impetus-vannkj%C3%B8lt-kabinett/
Mr.Anki Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1234156-impetus-vannkj%C3%B8lt-kabinett/#findComment-15790990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå