Gå til innhold

Impetus | Vannkjølt kabinett

Anbefalte innlegg

Da har jeg blitt inpirert av mange casemods rundt forbi på nettet. Derfor vil jeg begynne å bygge mitt eget kabinett.

Det skal bygges av 25x25 alu profiler og Porsa knotter.

Her ser dere 3 bilder av hvordan det sirka skal se ut. Har tenkt til å kle ramma med 2mm alu plater + ha litt plexi glass diverse setder

post-191155-1275502856,4734_thumb.jpg

post-191155-1275502870,1506_thumb.jpg

post-191155-1275502881,0193_thumb.jpg

Det var planen å ha Vannkjøling på Cpu og Gpu. og et par vifter for en bra airflow. 140 mm i toppen og diverse 120 mm rundt forbi

Ting til prosjektet:

X = Har V= Må skaffe

[X] Hovedkort (asus p6t se)

[X/V] Skjermkort (har et 8800gtx som begynner å dra på årene, har planer om å anskaffe meg et 5850 kort)

[X] Cpu (I7 920)

[X] Ram (6gb corsair]

[X] Hdd (Har en 160 gb som må byttes + jeg har en 1 tb disk som alle filene mine er på)

[X] Strømforsyning ( Chieftec 600 wat regner med det er nok)

[V] Vannkjølings komponenter inklduert radiator grill (alt som trengs)

[V] Hdd cage

[V] 5 120mm vifter

[V] 1 140 mm vifte

[V] Cd rom

[V] Hovedkort brett

Kommer mere...

Skriv Gjerne i kommentartråden

Det blir en liten stund til første update, Fikk så lyst til å begynne på loggen så derfor valgte jeg å gjør det

Endret av Viscus
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...