Gå til innhold

Impetus | Vannkjølt kabinett

Anbefalte innlegg

Da har jeg blitt inpirert av mange casemods rundt forbi på nettet. Derfor vil jeg begynne å bygge mitt eget kabinett.

Det skal bygges av 25x25 alu profiler og Porsa knotter.

Her ser dere 3 bilder av hvordan det sirka skal se ut. Har tenkt til å kle ramma med 2mm alu plater + ha litt plexi glass diverse setder

post-191155-1275502856,4734_thumb.jpg

post-191155-1275502870,1506_thumb.jpg

post-191155-1275502881,0193_thumb.jpg

Det var planen å ha Vannkjøling på Cpu og Gpu. og et par vifter for en bra airflow. 140 mm i toppen og diverse 120 mm rundt forbi

Ting til prosjektet:

X = Har V= Må skaffe

[X] Hovedkort (asus p6t se)

[X/V] Skjermkort (har et 8800gtx som begynner å dra på årene, har planer om å anskaffe meg et 5850 kort)

[X] Cpu (I7 920)

[X] Ram (6gb corsair]

[X] Hdd (Har en 160 gb som må byttes + jeg har en 1 tb disk som alle filene mine er på)

[X] Strømforsyning ( Chieftec 600 wat regner med det er nok)

[V] Vannkjølings komponenter inklduert radiator grill (alt som trengs)

[V] Hdd cage

[V] 5 120mm vifter

[V] 1 140 mm vifte

[V] Cd rom

[V] Hovedkort brett

Kommer mere...

Skriv Gjerne i kommentartråden

Det blir en liten stund til første update, Fikk så lyst til å begynne på loggen så derfor valgte jeg å gjør det

Endret av Viscus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...