Gå til innhold

Når jeg engang blir styrtrik...


Anbefalte innlegg

...drømmer jeg om å gjøre én ting; kjøre over grensa med et vogntog, fylle det sprengfullt med sprit, øl, og røyk, for deretter å kjøre på rødt ved grensa. Der skal jeg følge svært godt med på ansiktuttrykkene deres når jeg spør "hvor mye blir det?" Gleder meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahaahah drikker bare til grand prix, faktisk. hahaha

Vel, nok om det, er mange spessielle folk rundt omkring.

Sånn ellers, så syntes jeg det hørtes ut som en veldig god plan, ikke minst med tanke på at du ikke trenger å kjøpe mer alkohol resten av livet, da du kun drikker alkohol en kveld i året... xD

Lenke til kommentar

Og jeg har alltid hatt lyst til å plante minimale mengder med narkotika på meg, slik at den gang jeg går forbi en narkohund på flyplassen vil bikkja markere meg. Ifølge min plan, vil da neste steg være at jeg blir tatt med inn på bakrommet, vakten tar på seg latex-hansken og jeg står bøyd over og med buksa på halv tolv.

 

Da han foretar rektaleksplorasjonen, vil han kun finne en uåpnet menthos-pakke. Reaksjonen hans håper jeg vil være priceless.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg engang blir styrtrik skal jeg være SKIKKELIG, SKIKKELIG styrktrik, og bruke pengene til å skaffe meg en styrke slik at jeg får overtatt makten i vatikanet. Så skal jeg fra mitt "pavesete" ta over resten av verden, og bli enda rikere. Så skal jeg skaffe meg et harem, og nok kontroll til å bli sittende med makten i verden, og leve lykkelig resten av livet ;)

Lenke til kommentar

Når jeg engang blir styrtrik skal jeg være SKIKKELIG, SKIKKELIG styrktrik, og bruke pengene til å skaffe meg en styrke slik at jeg får overtatt makten i vatikanet. Så skal jeg fra mitt "pavesete" ta over resten av verden, og bli enda rikere. Så skal jeg skaffe meg et harem, og nok kontroll til å bli sittende med makten i verden, og leve lykkelig resten av livet ;)

 

Shit, jeg håper vatikanet har mistet sin status som verdens rådende supermakt den dagen du blir styrtrik da.

J

eg skal holde min formue hemmelig og putte den inn på en sveitsiske bankkonto. Jeg bruke alle mine dager til å klekke ut en gåte som får Madonnagåten til å virke som en dårlig parodi på en thriller roman. Denne skal jeg selvfølgelig gi til mine etterkommere gjennom testamentet og svaret vil til sist føre dem til en formue de aldri kunne drømt om. Også skal jeg aldri kjøpe first price.

Lenke til kommentar

Når jeg blir styrtrik, så skal jeg kun gå med pingvindress og ha på flosshatt, sløyfe, monokkel, hvite hanser, stokk og pensko.

 

Så skal jeg bygge meg et luksushus (Med mur rundt og en port) i et varmere strøk, sitte på verandaen i en gyngestol, titte utover den store hagen min mens røyker sigar og drikker champange.

 

På kvelden blir jeg hentet utenfor døren min i en Rolls Royce som kjører meg til en "high class" fest hvor det er mer champange og kelnere går rundt med eksklusiv mat på sølvfat.

 

Når jeg etter det skal legge meg, tar jeg på meg pysjen min i silke (den har også en nisselue formet hatt med dusk) og legger meg i den store sengen min med gardiner man kan dra rundt hele sengen.

 

Når jeg våkner tilkaller jeg butleren min som kommer med god mat og drikke til meg på sølvfat.

 

Det hadde vært livet!

Lenke til kommentar

Holde kjeft om pengene, bygge ett greit hus og en heftig, skjult garasje og fylle den med artige biler :)

Blitt med på det jeg kunne av treff, arrangement og løp med bilene, men personlig hadde jeg nok holdt en veldig lav profil, kanskje gått hatt på meg diverse kostymer/masker for å slippe medie-oppstyret det kunne blitt rundt slikt.

 

Røde løpere, champange-fester og sølv-fat er absolutt ingenting for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...