Gå til innhold

WLAN PS3, noe bra?

Simkin

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg PS3, og planen er å bruke trådløse nettverket. maskinen skal stå ca 15 meter og 3 vegger unna routeren.

Med begge pc'ene (Draft-N) har jeg ca 50% signal (null problem å utnytte hele linja, og generelt uten tull/lagg med online spilling). med Nokia N95'en (G) ca 40%, mens med HTC'en min, har jeg enda litt mindre, kanskje 25%, så med HTC'en er det jo ganske dårlig, kun 1mbps mottak ifølge mobilen selv.

Så, jeg lurer på hvordan er WLAN mottaket generelt på PS3? er det bra? eller bob bob?

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, har bare prøvd ca. 10 meter, med tre vegger og ett sikringskap, som gikk fint - men om annet utstyr ikke funker så ville jeg ikke kastet kvitteringen på vei hjem for å si det slik. :-/

Kan jo også alltids prøve å kjøpe noe sølvpapir, for deretter å lage sølv-satelittdisker på router-antennen å booste signalet på den måten.

Lenke til kommentar

Sjølv har eg PS3en i kjellaren, med 1 etage mellom meg og routeren. PS3en står ca rett under routeren. Og eg får rundt 80% på den +/- 20% på gode/dårlege dagar :p

Så heime hos meg fungerer det i allefall kjempe bra ;)

Føler at det rommet i kjellaren er det rommet med best mottak i heile huset. Nesten like bra som i stova (der routeren står)

Endret av Isklar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...