Sille Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 17. juni var utrulig bra! Likte stemningen meget godt, og det beviser at ikke bare godvær er godt fotovær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 17. juni var utrulig bra! Likte stemningen meget godt, og det beviser at ikke bare godvær er godt fotovær. Helt enig. Det er mange som sier at dårlig vær er det beste fotoværet. Men jeg er ikke kompatibelt med slikt vær Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Er godt fornøgd med det biletet sjølv. Sat på jobb den dagen og såg over mot Byåsen at skodda kom sigande og håpte på at den skulle halda seg der til eg fekk kome med ut for å fotografera. Heldigvis var det oppholdsvær nesten heile tida mens eg rusla rundt Koppardammen. Då eg var tilbake i bilen så opna himmelens sluser seg og sidan har dei vore opne........... Så det blir nok ingen tur langs Ilavassdraget i dag. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg syns også at tåkebildet var veldig flott. Du er flink. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Betre ver i dag, men bekken kan knapt skimtast for berre skog. Dette er bekken som kjem frå Fjellserter og ned i Baklidammen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Eg slit litt med å finna gode motiv oppover Ilavassdraget, men i det minste så får eg meg no ein tur ut i skogen. Etterkvart som eg kjem lengre oppover så blir bekken mindre og mindre. Her er eg like nedanfor "Storsvingen" ved bekken som kjem frå Fjellseter. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mange fine bilder! Tåkebildet er en klar favoritt sålangt! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Ein tur tilbake til Koppardammen i kveld. Betydeleg betre ver enn sist eg var her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå