soccet Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei. Jeg skal kjøpe nytt videokamera og lurer da på om noen kan hjelpe meg i riktig retning. Har 12k å kjøpe for. Har sett litt på canon sine camcorder som f.eks HF S11, men ser at den er utgått. Hvilket kamera er etterfølgeren til denne? Er canon fortsatt best i test eller er det andre merker som jeg burde kikke på ? Takker for svar. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du burde ta en titt på Panasonic HDC-TM 700. 1.plass på ratingen. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Du burde ta en titt på Panasonic HDC-TM 700. 1.plass på ratingen. Takk for rask respons.. Den siden har jeg lett etter.. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Etterfølgeren til S11 er S21. Den har vesentlige oppgraderinger som større og høyoppløselig skjerm (920k), søker (jammen meg på tide) og følgefokus/eksponering vha touch screen. Dessuten støtter den SDXC og har to minnekortslots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå