Einz0r Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hey. Jeg har et problem når det gjelder Battlefield bad company 2 på PC. Jeg har spilt det ganske lenge men plutselig har jeg fått et problem. når jeg går på server browser og trykker "search" så står den og loader og loader. så kommer det opp "Failed to connect EA Online, please try again." rett etter popper det opp "Lost connection to EA online" så må jeg logge inn igjen. slik fortsetter det. får aldri opp servere. alle andre spill fungerer men ikke battlefield. har prøvd å disable antivirus og firewall. også prøvd å åpne porter. ingen på nettet vårt får spilt BF. ser ut som jeg mister internett i et ørlite sekund når jeg trykker på search, for jeg snakket med en på EA livesupport og hver gang jeg trykket "search" på BF så stod det "Lost connection to ea chat" bittelitt senere "Connection resumed" takker for svar Endret 2. juni 2010 av Einz0r Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 start steam i Administrator mode og deretter start BC2 i administrator mode. det løste de fleste problemer hos meg. Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 har windows xp. er ikke noe administrator mode der ,trorjeg? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 sjekk kontrollpanelet og se på brukerkontoer eller useraccounts og sjekk om du står som fullmakt på pcn eller om du er en begrenset bruker. Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er "Datamaskinadministrator" Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 hmm. sjekk EA-forum. legg ut bildet der. burde få kjapp respons og løsning der Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hadde samme problemet tidligere når jeg skulle logge inn. Tenkte ikke noe mer på det etter og ha prøvd på tilfeldige tidspunkt utover kvelden. Gikk seg til dagen etter og funket som vanlig. Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 men nå har jeg jo hatt dette problemet ganske lenge : ( Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Prøvd og starte spillet igjennom BFBC2 Updater? Kan hende det hjelper. Ellers kan du jo prøve og resette routeren din (ta strømmen og sette den inn igjen ~15sek senere) Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 prøvde begge deler. funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå