|dole| Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har nå laget en web siden, bakgrunnen er et bildet som jeg nå her fått til å legge linker oppå...dette funker helt fint.. når jeg så skal legge til tekst på bildet bruker jeg en floating box. denne funker også helt fint i original str, men problemet er at når vinduet blir dratt sammen flytter denne boksen på seg..er det noen måte å få denne fryst til siden på en plass jeg vil ha den?? eller er det en annen løsning ?? mvh Martin Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Du kan selvfølgelig bruke tabeller, og ha bildet som bakgrunn i tabellen... Hvis du gjør det riktig så flyter ikke ting oppå hverandre når du drar sammen vinduet. Da må du i tilfelle scrolle bortover. Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hvis du ikke vil bruke tabeller kan du bare legge ut en "layout grind" (tror det heter det) det er vel egentlig nesten likt som tabeller, men jeg synes det er enklere å bruke i noen tilfeller. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 ...jeg har funnet det ut.. dette innlegget la jeg ut for en stund siden så jeg trodde det ikke ville bli tatt opp igjen... men ellers takk :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå