RastaXP Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Heisann, vurderer Radeon 5770 og da helst en stille versjon. Det gamle X1900GT kortet jeg har nå er en slitsom affære, og synger på siste vers. Dette 5770 kortet varierer jo ganske i pris, og med stock kjøler kan man jo få det helt ned i 1000-lappen hvilket er fint, men med en gang man får Vapor-X, eller Hawk, eller en annen stillevariant stiger gjerne prisen til 1500. Er det så stor forskjell på viften? Ser også kort fra XFX som koster omlag det samme men har forskjellige vifter på bildene (enten stock eller en Vapor-X lignende vifte), men det er ingenting i navnene på disse kortene som tilsier forskjeller, det står ei heller noe om det på hjemmesidene til XFX. Så spørsmålet mitt er hvorvidt det er verd å velge en dyrere løsning. Hører man forskjell? Om noen har en løsning fra nVidia som er billigere å bedre, så sier jeg ikke nei takk til det heller. Takk for svar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du har jo også PowerColor HD5770 PCS+ til en ganske grei pris. Tar jeg ikke feil, er det Accelero L2 Pro kjøler ferdig montert på denne. Tester viser også at denne er av den mer støysvake varianten: techPowerUp Overclockers Club Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå