olahe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg skal ha et nytt headset... Lurer på hva dere har å anbefale? har ikke et så stramt budsjet fra 100- 2000 (maks) er AKG K 518 DJ et bra alternativ? Har ikke peiling vil ha best mulig lyd bruker dem til mest min iphone og litt midre til macbook pro. også lurer jeg på om jeg får bedre lyd ved å koble macen til annleget via analog og deretter til headset altså hjennom annleget er det noen forsjell? olahe Lenke til kommentar
iMate Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er i hvertfall fornøyd med mine Sennheiser HD280 Pro http://4sound.no/itempg.aspx?id=5599&artno=82616 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Først og fremst: Hva slags lyd er du ute etter, hva slags lyd liker du? Hva slags musikk skal du høre på? AKG k518 dj har massevis av ren klar dyp bass, og en ganske snerten diskant, ikke så fremtredende på mellomtonen, og er nok en av de beste i klassen i lydkvalitet. Dog sitter de litt stramt på hodet. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hva med et par gode øreplugger? Hvis du kjøper noen ordentlige får du veldig god lyd, også forstyrrer du ikke andre. Det ser også mye bedre ut og er lettere enn headset. Har hørt og lest mye bra om disse, men de er veldig dyre da. Men man finner veldig gode øreplugger rundt 1000 lappen og oppover. Endret 2. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har vansker for å anbefale noe som helst fra et merke som selger hdmi kabler for mange tusen kroner. Shure e3c eller tilsvarende er nok en del bedre. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Har vansker for å anbefale noe som helst fra et merke som selger hdmi kabler for mange tusen kroner. Shure e3c eller tilsvarende er nok en del bedre. De proppene der har faktisk fått ekstremt god omtale overalt der jeg har sett, inkludert head-fi.org, så jeg tror de er rimelig gode... Jeg har AKG K701 til hjemmebruk og Klipsch Image X5 på farten. Klipsch er utrolig behagelige og veldig dyp bass for å størrelsen... For 1700 er de et godt kjøp, selv om man trolig får bedre lydkvalitet om man ofrer komfort for den summen... Edit: Har forresten K518 DJ og, de er helt ok med mye bass, men ikke helt på topp oppover. Gode i sin klasse og mye for pengene hvis du er bass-head Endret 2. juni 2010 av pifler Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det jeg også mener. Ørepropper ville jeg lett ha satset på. De sitter godt i øret, og hvis man kjøper noen gode får man et faktisk lydbilde, og bass. Headset syntes jeg fort blir klumpete og i veien. Mye lettere med øreplugger. Også trekker vel gjerne øreplugger mindre strøm? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Har prøvd masse headset i forsjellige butikker og jeg syntes rett å slett akg sine var best så jeg fikk prute litt på spaceworld og da fikk jeg plutselig fått headsete for 599 istedenfor 999... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå