antiloop Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har glemt passordet til oppkoblingen min til internett! Skal ta en formatering av disken og en reinstall av xp. Er det mulig å finne passordet for oppkoblingen noe sted på PCen eller må jeg kontakte support for abbonnemanget mitt? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Passordet lagres på en ukjent plass i kryptert/skjult form. Du får ikke det tilbake på noen lett måte. Mye enklere å kontakte kundeservice hos ISPen din. Lenke til kommentar
esk Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det finnes verktøy som løser sånne problem, husker ikke helt navnet på noen nå, men jeg har gjort det før. De har stort sett vært veldig brukervennlige... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Holder på og leter nå etter noen progz som fungerer :smile: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Fant et program som fant passordet!!! Advanced Outlook Password Recovery Meget bra!!! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 glemte passordet til mailen en gang, men lastet da bare ned programmet "Sloth's Password Recovery". Funket dritbra, og det sier at det også skal funke med alt annet som er gjemt bak sånne ***** stjerner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå