Zarfax Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ok så likviditetsoppgaven min var ikke helt på jordet allikevel. Syntes dog det var litt rart med over -100 000i juli. Husket likvididetsreserven ja. Syntes det var litt rart det med utskrift ja, men ble klart forklart at det ikke var noe vits å skrive ut. Lenke til kommentar
shadowbeast Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Satser på at det går bra. Stusset jo på oppgaven selv. Får helt andre tall når jeg plugger inn her hjemme, men tror det er modellen/excel her som er litt fucka, da total sum på innbetalinger blir større enn varesalget som gitt i oppgaveteksten. Antar vi har rett med -100K i juli med andre ord. Er jo bare å vente på sensuren som kommer om 2-3 uker... Da får vi vite! Lenke til kommentar
Fabregas93 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er det noen som har en fasit på denne eksamensoppgaven? jeg skal ha denne til tentamen og sliter virkelig i Økonomistyring så hadde vert ekstremt takknemmelig om noen har en fasit de vil gi meg:) Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Les gutt! Da forstår du mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå