CurSe Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! Jeg er bombe sikker på at nesten hver gang jeg besøker den bra siden deres så står akkurat det samme på siden som det var forrige uke. Skjer det lite ute i den store vide verden :smile:? Jeg vet at dere gjør dette frivillig og det er kjempebra at dere har laget en så kul side. Men litt oppdatering litt oftere hadde vel ikke skadet? Men dere har sikkert mer å tenke på en å bare jobbe med gamer.no kan jeg tenke meg, så ikke ta dette som en spydig kritikk eller noe sånt for siden deres RULER! Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det skjer ikke en damn Terje rundt i verden faktisk, neida. De siste dagene har vi vært svært plaget av servere som kneler av en eller annen grunn. Dette er servere som Hardware.no og mange søstersiter bruker, så hele nettverket har vært plaget en god del de siste dagene. Dette resulterte i at vi stoppet litt opp da det nesten var umulig å komme inn på sidene for lesere. Men det jobbes hardt med å forbedre feilen slik at vi kan takle pågangen. Det er først og fremst forum, bruktmarked, prisguide og annonsesystem som tar knekken på mye akkurat nå. Beklager dette. Kommer sterkt tilbake når ting har roet seg. Det skjer en hel masse bak kulissene, gled deg! :smile: _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-30 00:12 ] Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 venter i spenning,for siden deres er så ufattelig bra og nå blir den visst bedre.. *gleder seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå